Valkyria Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg fikk med meg et par episoder av "Romerikets vekst og fall", og må si det var en av de beste lagde seriene noensinne. Jeg vil gjerne se dem alle sammen (spesielt den siste), men vet ikke hvordan Kommer det i reprise om en stund, eller er det mulig å se på nett-tv eller på engelsk via streaming? takk til den som hjelper en mann i nød Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 sjekk tv-links.co.uk Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 og hva er det engelske navnet på serien? Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja denne serien var virkelig flott. Jeg gikk glipp av den siste episoden, men med litt kreativ googling fikk jeg sett den til slutt, tilogme med den norske kommentatoren. Skulle gjerne postet en link hvor alle episodene ligger, men det går visstnok imot forum reglene. Orginal tittel på serien er: Ancient Rome: The Rise and Fall of an Empire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå