hkallestad Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Mediaplayer vil ikke spille svcd'ene min. Noen som vet om det finnes et codec for dette? Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bruker PowerDVD til SVCD filmer. Men det var vel ikke det du spurte om .exe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du trenger en MPEG-2-kodek, noe som er nokså naturlig hvis du vet hva SVCD er. Jeg har en her: http://www.stud.ntnu.no/~lura/pics/Div/mpe...c_installer.zip Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Har prøvd med power DVD og det gikk heller ikke, funker kun med real magic hollywood plus(hardware dekoder) eller standalone DVD spiller. Hadde nå trodd at media player hadde mpeg2 codec installert, men men, jeg får prøve da. Takk for svar! Lenke til kommentar
balrog Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei På www.elecard.com finnes en meget bra svcd dekoder. Bruker den selv og er meget fornøyd :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå