Gå til innhold

Hvordan få Windows Mobil 6?

Henry9

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har en Qtek 2020i ..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
qtek_2020i-1.jpeg

Som du ser på bilde over så er ikke designet helt kult. Windows 2003 eller noe! Har ikke brukt den så mye, men har litt tid nå så da blir det mer tid til den. Jeg prøvde å laste ned noen programer til den tidligere i dag.. Men uansett så har jeg lyst på Windows Mobil 6 til min Qtek.

wm6_hvilemodus_270.jpg

Det ser litt bedre ut. Det hadde bare vært så kult.. Går det å sende inn mobilen til der den kom fra å få Windows mobil 6. Eller kan jeg laste det ned fra nette? Gratis? Nei.. eller? Men skjønte ikke helt det der når jeg skulle laste ned noe.. Jeg gikk inn på en sånn side.. Windows.com eller no. Så skulle jeg laste ned noe greier men når den var ferdig lasta ned så var det bare et sånn ark med den Widnows logoen på vøttu.. så står det at jeg skal oppne det først med noe annet greier! Men hadde vært kult med Windows Mobil 6 om det går til Qtek da?? Skal vel det.. Men har lyst på noe nytt til mobilen min. Har vista på PC så

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, Jeg har en Qtek 2020i ..

qtek_2020i-1.jpeg

Som du ser på bilde over så er ikke designet helt kult. Windows 2003 eller noe! Har ikke brukt den så mye, men har litt tid nå så da blir det mer tid til den. Jeg prøvde å laste ned noen programer til den tidligere i dag.. Men uansett så har jeg lyst på Windows Mobil 6 til min Qtek.

wm6_hvilemodus_270.jpg

Det ser litt bedre ut. Det hadde bare vært så kult.. Går det å sende inn mobilen til der den kom fra å få Windows mobil 6. Eller kan jeg laste det ned fra nette? Gratis? Nei.. eller? Men skjønte ikke helt det der når jeg skulle laste ned noe.. Jeg gikk inn på en sånn side.. Windows.com eller no. Så skulle jeg laste ned noe greier men når den var ferdig lasta ned så var det bare et sånn ark med den Widnows logoen på vøttu.. så står det at jeg skal oppne det først med noe annet greier! Men hadde vært kult med Windows Mobil 6 om det går til Qtek da?? Skal vel det.. Men har lyst på noe nytt til mobilen min. Har vista på PC så

9267360[/snapback]

Er ikke sikker på hvor det går å skaffe det, men jeg vil si at det er ganske bra har brukt en Htc 710s pro en del..litt uvant men nice når vanene kommer :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har også en Qtek med gammel Windows, og skulle gjerne oppgradert. Men det er ikke så lett. Vanligvis når folk lager et OS, er det for å selge det. Men det gjelder _ikke_ Windows Mobile 6! Neida! Jeg lette rundt på Microsoft.com i en halvtime ellerno når det kom, men fant ikke en drit om hvordan du kan få tak i det (hvor fantastisk det var stod det side opp og ned om riktignok). Det ser ut til at du bare får kjøpt Windows Mobile 6 ferdig installert på en mobil. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...