[FH]Homer Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hallo Blir snart 16 og skal snart begynne å øvelsekjøre, min onkel var så snill at han solgte meg en Honda civic 1997-1998(er ikke helt sikker) til meg for en billig penge. Det som iritere meg mest er at hver gang jeg skal slå på kjørelyset må jeg skru den dritten på høyresiden av rattet. Noen her som vet hvordan kan få kjørelyset til å slå på seg automatisk når jeg skrur på tenninga? PS. Noen som vet hvor jeg kan går kjøpt håndbøker til civic'en på norsk eller engelsk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du kan lage relè styring på dette. styrestrøm kan du hente fra tenning eller oljetrykk e.l. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 det der gjorde jeg i går på min passat. måtte koble om her og der.. men, det er sikkert noen som vet. eller så kan du jo bruke rundt tusenlappen på verkstedet. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hadde en tyskimportert astra en gang! Der satte jeg inn en sikkring som aktiverte kjørelyset Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Noen som kan være litt mer detaljert her:P er nemlig ikke den skapeste kniven når det gjelder bilmekanikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå