Rosewell1983 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Jeg lurer på hvordan dere har festet deres radiator: - ligger den festet inni kabinettet - ligger den festet utenpå kabinettet - eller ligger den løst utenfor kabinettet på et bord eller lignende Uansett hva dere måtte skrive, kan dere også skrive hvilke løsninger dere brukte for å få festet radiatoren. Jeg har dette kabinettet og arbeider med å finne ut hvordan jeg skal feste radiatoren som jeg ønsker å bruke. avhengig om det er plass eller ikke så står valget mellom denne og denne. Endret 12. august 2007 av rosewell Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Til alt hell har jeg faktisk samme kabinett og stått ovenfor samme problemstilling. Endte med at jeg røska ut den tingen der hardiskene skal stå og skrudde radiatoren inntil de "hullene" i veggen (nede til høyre i kabinettet). Funker fett for min del Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hva slags radiator brukte du? Og festet du radiatoren ved å putte noen skruer gjennom festehullene for viftene på radiatoren og videre inn i kabinettet? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Radiatoren fant jeg, og blei forandra kraftig på for å passa inn med slanger, fester osv. Typen er shiftech, og den passe med 2 *120mm vifte, mer vet jeg ikke. Festet den slik du beskriver ja. Trenger veldig lange skruer. Husk at du må ta av hele fronten for å få dette til å fungere, det tar noe tid, men er fult mulig. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Radiatoren fant jeg, og blei forandra kraftig på for å passa inn med slanger, fester osv. Typen er shiftech, og den passe med 2 *120mm vifte, mer vet jeg ikke. Festet den slik du beskriver ja. Trenger veldig lange skruer. Husk at du må ta av hele fronten for å få dette til å fungere, det tar noe tid, men er fult mulig. 9267435[/snapback] Jeg ønsker helst å bruke den triple radiatoren, men kan vel glemme å få plass til den inni kabinettet. Så jeg tenkte at jeg kunne feste den på den ene døren til kabinettet. Ikke den med håndtaket men den andre. Skruer og sånt kan jeg få på jobben min. Det litt vanskelige blir å finne ut hvordan jeg skal feste den, men det får vel bli en annen "arbeidslogg" =D Er det noen som vet om, på radiatorene er det jo hull som man kan bruke til å feste vifter på radiatorene. Men de hullene, går de gjennom hele radiatoren? og er de gjenget hele veien gjennom også? Endret 12. august 2007 av rosewell Lenke til kommentar
Unox Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nå har jeg ikke det kabinettet selv, men er det ikke mulig å sage/dremle bort toppen eller bånnen av kabinettet da? Jeg har ihvertfall tenkt å skjære hull til den i bånn av kabinettet. Måtte måle opp om den ikke treffer noe av hovedkortet, men det ser ut til å gå bra. Eller er det noe i bånn og toppen av kabinettet som er i veien? Isåfall burde det her kanskje passe, på sidewinders står det at du kan bruke dobbel og trippel radiator på den også Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har Thermaltake Kandalf LCS, og det har egen festemekanisme for en trippel radiator (3x120) foran. Det fungerer fett for meg, ettersom da får jeg kald luft fra utsiden av kabinettet, som går gjennom radiatoren, kjøler ned vannet, og luften fortsetter inn i kabinettet, som en del av airflowen gjennom kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå