erlber Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Overskriften sier vel sitt... Har bare funnet noe på Club Nokia, og der koster det pæng.... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 www.midlet.org har en del gratis til nedlasting, men da må du vel helst ha datakabel e.l. 8) Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Tull og tøys. Du kan bruke WAP og laste ned fra midlet.org/wap Lenke til kommentar
T-man Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 www.midlet.org har en del gratis til nedlasting, men da må du vel helst ha datakabel e.l. 8) Trodde alt på midlet.org var gratis jeg?? Eller trekker de fra kortet?? hm..?? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 alt på midlet.org er vel gratis, men om du bruker WAP, så koster jo selvsagt det.. spør molna, han er übersjef på midlet.org Lenke til kommentar
T-man Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ok! vet at wap koster. Er nok ikke så inne på mobiler og sånt men jg prøver da å lære litt. Trodde kansje at noen prog kostet mens andre ikke. :-? *puste lettet ut* Lenke til kommentar
erlber Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Litt i tvil om midlet.org På siden deres står det at du må bestille spillene (sende en melding til et nummer), men det er ikke noe problem å laste ned fra wapsiden deres. Jeg har lastet ned to spill via wap, må jeg da betale 60 kr? kommer dette på regningen min? Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 erlber: antar at du refererer til reklamen på forsiden av midlet.org . Reklamen er for midlet.com, som har bedre spill, men de må man betale for (midlet.com er forøvrig ikke tilgjengelig i norge enda...) Klikk på 'Proceed to midlet.org' så kommer du til rett sted Når du laster ned via WAP, betaler du kun tellerskritt (eller du kan bruke GPRS), da koster ett spill deg et par-tre kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå