futti Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 # Specify which keyboard LEDs can be user-controlled (eg, with xset(1))# Option "Xleds" "1 2 3" Betyr det at det går ann å få nettverks aktivitet på keyboardet? Såg den linjen der i /etc/X11/XF86Config Og om det går åssen får jeg det til? :wink: Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 OMFG!!! OMFG!!!!!!! du er gal!!! NEI DET GÅR IKKE AN!!! Lenke til kommentar
futti Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 OMFG!!! OMFG!!!!!!!du er gal!!! NEI DET GÅR IKKE AN!!! Sikker på det? Jeg håper forsatt for jeg har ikke peiling Lenke til kommentar
surfer86 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ja, sikker på det ja, ffs, men du kan få tak i apps som viser nettverksaktivitiet osv. og det gjøres veffal ikke via xf86config fila Lenke til kommentar
futti Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 ja, sikker på det ja, ffs, men du kan få tak i apps som viser nettverksaktivitiet osv. og det gjøres veffal ikke via xf86config fila # Specify which keyboard LEDs can be user-controlled (eg, with xset(1)) # Option "Xleds" "1 2 3" men går det ann å styre di led'ene på noen måte? Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg er helt sikker på at dette er mulig i linux også. Vet ikke hvordan, men kanskje det finnes et ferdig program.... har du prøvd med Google.com? Har bare prøvd med en plugin til winamp i windows foreløbig. Denne forandret led'ene i takt med musikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå