C. Alshus Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hei folkens! Da er jeg ferdig med en ny oppgave. Har du noe konstruktiv kritikk å komme med, så tar jeg det mer enn gjerne imot. Jo, flashen var en del av oppgaven og MÅ være med. Adressen er: http://www.oslo.mi.no/web/h02/alschrh02 Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Ser ut til å vere ei svært god og gjennomtenkt side, med design som passar til innhaldet. Vidare ser eg ein feil, når sida vert vist i Opera i alle fall, der IGLO-logoen øverst til venstre har eit mellomrom til resten av den øverste rada (cellspacing og cellindent). Reknar ikkje med at det skal vere slik. "Prøv våre produkter"-sida er stilt for langt til venstre, av ein eller annan merkeleg grunn. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Hei. Siden skaulle bare testes i Explorer og Netscape. Har ikke prøvd den i Opera . (Har faktisk aldri prøvd Opera ) "Prøv vår produkter" - ja, ser det nå. Det er vel en lliten ubetydlig glipp. Takk. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 vil bare si at det er en del som bruker Opera, bl.a meg... Ta å fiks den glippen, så kan du "reklamere" med at den virker i alle browsere Btw: DIGGA DEN HER :google: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Hei Xvani! Dette var eksamen på skolen, og siden trengte ikke passe for Opera. Så det så. Men jeg er helt enig med deg. Siden burde passe alle browsere. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Dette var eksamen på skolen, og siden trengte ikke passe for Opera. Konklusjon; skulen du går på har ikkje skjønt det med brukervennlighet... Lenke til kommentar
thomasjojo Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 dvs.. Det er faktisk ikke så mange som bruker Opera, så det er bortkastet tid. Jeg ville heller brukt tiden p å lage websidene pene lettfattelig og oversiktlige (som du jo har gjort) . Det er jo også brukervennlighet. Når det gjelder optimalisering for Opera osv, kan det komme i neste rekke. JA operabrukere får komme i andre eller tredje rekke. Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Sidene validerer ikke på http://validator.w3.org/ Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvilken skole går du på? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fint design. Enkel og ren. Men en liten ting; "Prøv våre produkter" har et annet design enn de andre sidene. Dette burde vel kanskje ikke være sånn(?). Ellers, som sagt: -en av de bedre sidene som har blitt postet her. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Hei ! Går på MI. www.mi.no Skjemaet ja. Du tenker kanskje på at jeg har brukt en annen font? Ja, ser at den kanskje burde vært lik som på de andre sidene. Takk for tipset. Eller er det noe annet du mente? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Nja...ikke bare at du har brukt en annen font, men selve siden ("Prøv våre...") er mer venstreorientert enn selve menyen (og de andre sidene). Det var det jeg mente at du burde endre. Ser bedre ut om alle sidene ser like ut. Håper du skjønte det nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå