JPTvete Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette er første gang min datter har posert for meg foran kamera. Jeg satte hun der og tok noen bilder, så kom hun til meg og så på de. Så gikk hun tilbake og satte seg for at jeg skulle ta flere, så kom hun og så på de igjen og dette skjedde flere ganger. Så dette kaller jeg for hennes første selvbestemte fotoshoot :-) Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Herlig uttrykk! Det fikk meg til å smile stort. Lenke til kommentar
peetah Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 jeg blir glad av å se slike bilder. Veldig fint i s/h også. Lenke til kommentar
Toffer Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Behagelig bilde. Og smilet kommer frem i øynene også, og smitter over på meg ihvertfall Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Nydelig ansiksuttrykk du har fanget der. Morsomt å se at dere kjører samme frisyren Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Herlig uttrykk! Det fikk meg til å smile stort. 9266944[/snapback] Sp morsomt :-) Takk for kommentar. jeg blir glad av å se slike bilder. Veldig fint i s/h også. 9267494[/snapback] Bra det gjorde deg glad. Takk for kommentar :-) Behagelig bilde. Og smilet kommer frem i øynene også, og smitter over på meg ihvertfall 9267589[/snapback] Hehe, mye glede ut av dette bildet. Morro :-) Nydelig ansiksuttrykk du har fanget der.Morsomt å se at dere kjører samme frisyren 9268715[/snapback] Takkfor kommentar. Ja frisyren er ganske lik, til mors forargelse kjørte jeg tilfeldigvis samme maskinen over dems hode som over mitt. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Likte også dette bildet. Det er en blanding av glede og stolthet i utrykket hennes som hever dette bildet en god del over et "gjennomsnittsbarneportrett". At hun åpenbart synest det er gøy å være foran kamera bidrar også i postiv retning, rimeligvis Endret 13. august 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Det første bildet er tatt med EOS 1D-III, så her kommer etterfølgeren tatt samme dag med EOS-1V HS :-) Lenke til kommentar
dgo Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Fantastisk flotte bilder.. håper jeg kan komme i nærheten av å ta noe lignende av min datter en gang... Liker det første best, smilet ser mer naturlig ut og måten hun holder hodet på får meg til å tenke at hun er litt sjenert, samtidig som det er gøy å bli fotografert... Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 (endret) Fantastisk flotte bilder.. håper jeg kan komme i nærheten av å ta noe lignende av min datter en gang... Liker det første best, smilet ser mer naturlig ut og måten hun holder hodet på får meg til å tenke at hun er litt sjenert, samtidig som det er gøy å bli fotografert... 9289712[/snapback] Takk for kommentar. Alle kan få gode bilder, bare øvelse som skal til. Det som er så morro med foto er at man kan alltid bli bedre og det er alltid mer å lære. Synes selv hun ser mer stolt ut i andre bildet og er nok mer i sjenert modus på det første. Men liker strukturen og fargen bedre i versjonen fra film-kamera. Versjon 2 er forøvrig totalt ubehandlet, kun scannet negativet. Edit: Leif Endret 16. august 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå