DementedAlbino Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg leter etter ett videoklipp fra brannen på bristol rovers sin hjemme bane. Dette skjedde vel i August 1980, og på få minutter viser dette klippet spredningen av brannen, fra den starter og til hele stadion er overtent og tilskuere tar fyr. Noen som har noen ide om hvor jeg kan finne dette? Føler jeg har søkt over alt, men er alltid noen som søker annerledes og finner det. http://en.wikipedia.org/wiki/Eastville_Stadium Der ser dere hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er du sikker på at dette klippet eksisterer? Og at det er på nett? Du kan jo prøve å spørre her.(fan forum) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 JA jeg vet det eksisterer. Var på en forelesning for litt siden angående brannsikring, og da ble dette klippet vist fram. Er helt sykt hvordan ild sprer seg på kort tid, så vil vise det til andre nå, bare som en advarsel. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Sikkert et tåpelig, men likevel innlysende forslag: YouTube? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Ja jeg har søkt der, men ikke funnet noe dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå