Gå til innhold

Splinter Cell utsatt på PC

Anbefalte innlegg

I Ubi Soft sin releaseliste er nå datoen på PC-versjonen av Splinter Cell forandret fra 31/1 til 27/2. Hva det skyldes vet vi foreløpig ikke, men kommer tilbake med mer info når jeg har fått en kommentar fra Ubi Soft.

Edit: Utsettelsen av Splinter Cell er grunnet utviklernes ønsket om mer tid for å optimalisere. Blant annet ville de få spillet til å fungere bedre på svakere maskiner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem sier at det må ha noe med bugs å gjøre? Utsettelsen av Splinter Cell er grunnet utviklernes ønsket om mer tid for å optimalisere. Blant annet ville de få spillet til å fungere bedre på svakere maskiner.
Mhm.. akkurat det jeg sa. Bugs. Rettere sagt den velkjente 'dårlig-optimalisering' buggen. :p

Eller kanskje de trenger litt lengre tid på å trykke eksemplarer? :roll:

Lenke til kommentar

Det er også en mulighet at de vil "samle" utgivelsene litt mer...jfr. release på PS2 og andre konsoller...just a theory!

EDIT: :grumpy::grumpy::grumpy:

Så akkurat at Raven Shield er utsatt også. Nå er 21 mars datoen der i gården :cry:

Nå begynner jeg å bli forbanna på Ubi...håper dette er legitime bugfixes og optimalisering og IKKE bare markedsføring (februar i år er jo som kjent en releaseheavy måned for PC, så det er min lille teori; at de ikke tør å slippe spillene sammen med masse andre store titler).

Håper jeg tar feil...

Lenke til kommentar

"Nå begynner jeg å bli forbanna på Ubi...håper dette er legitime bugfixes og optimalisering og IKKE bare markedsføring (februar i år er jo som kjent en releaseheavy måned for PC, så det er min lille teori; at de ikke tør å slippe spillene sammen med masse andre store titler)."

Om det hade varit marknadsföring, hade man inte behövt flytta datumet för då hade detta datum angetts från början. Vi visste trots i god tid att det skulle bli tungt i februari.

I Splinter Cells fall handlar om optimering. Som det är just nu krävs det ganska mycket av maskinerna för att köra Splinter Cell felfritt. Det gick att banta ner kraven på maskinen om utvecklarna fick lite extra tid och därför sköts det lite på releasen.

Vad gäller Raven Shield har utvecklingen bara tagit längre tid än vad som ursprungligen förutsågs.

I slut ändan är frågan, skall Ubi släppa färdiga spel som fungerar tillfredställande eller vill ni ha halvfärdiga produkter till fullt pris? Jag tror nog ni vill ha något som fungerar...

"Håper jeg tar feil..."

Ja, det gör du :)

// Martin Hultberg, PR Manager Ubi Soft Nordic

Lenke til kommentar

Hvis du er ansatt i Ubi herr Hultberg, bør du skrive det i signatur eller andre steder i posten, det bør fremgå klart hvis dette er ett offisielt standpunkt fra Ubi, eller om det bare er noe personlig! Raven Shield hadde jo opprinnelig release i november ifjor. Som jeg har sagt i mange andre poster, vil jeg at utviklerene heller bruker tid på å få ut et produkt som er 99% feilfritt enn å bare hive ut ett halvferdig spill, med en haug patcher i kjølvannet etterpå. Men i visse saker må man begynne å lure...og jeg tror neppe jeg er alene om det! Men for å få sagt det klart og tydelig: hvis det er fortsatt utvikling for å få spillet bedre og så ferdig som mulig før release, har jeg ingen innvendinger imot det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...