Gjest mafister Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Jeg bor i nordnorge og er mye ute i naturen og fotograferer. Vurderer å gå til anskaffelse av digitalkamera. Har det vært utført noen tester med kameraer i kuldegrader? Hvilket merke har i såfall vært best. Har et APS-kamera fra Fujifilm og det er helt ubrukelig når det er litt kaldt. Lenke til kommentar
toreblomhaug Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 har brukt mit agfa 1280 digi cam ute i noen minus har ikkje hatt noe problem med det tok ein del bilder når eg kom heim fra torp der var det -10 og blåst veldig bra veit ikkje om det er bra får kamera men bilde blei heilt ok :smile: har hørt att batterier ikkje liker så veldig godt kulde :smile: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg bor også i Nord-Norge, nærmere bestemt Karasjok. Jeg har tatt bilder i temperaturer ned mot -35 grader uten at kameraet har sviktet meg. Jeg har et Canon Powershot S10 Lenke til kommentar
jeffen Skrevet 5. januar 2002 Del Skrevet 5. januar 2002 Jeg har brukt mitt Kodak DC215 flittig,- og det har fulgt med både her og der. På fjellet ved Ustaoset også. Det var nok nede i -13 grader på det kaldeste,-og det gikk helt greit. -Men de aller fleste batterier liker seg ikke lenge ute i kaldt vær.... Det er det samme med batteri til vanlig speilreflekskamera også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå