Venerable Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har hostet en del de siste 2 ukene, men akkurat hostingen har roet seg plutselig. I dag er det bare helt forjævlig vondt i halsen. Klarer såvidt å svelge mitt eget spytt så vondt det er. Så jeg lurer på hvor mye røyking har å si. Er det verdt å ikke røyke før jeg blir frisk igjen? Uansett hvor jævlig jeg har lyst å røyke? Eller vil det bare hjelpe bitte litt? Om noe i hele tatt? Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har hostet en del de siste 2 ukene, men akkurat hostingen har roet seg plutselig. I dag er det bare helt forjævlig vondt i halsen. Klarer såvidt å svelge mitt eget spytt så vondt det er. Så jeg lurer på hvor mye røyking har å si. Er det verdt å ikke røyke før jeg blir frisk igjen? Uansett hvor jævlig jeg har lyst å røyke? Eller vil det bare hjelpe bitte litt? Om noe i hele tatt? 9266727[/snapback] Hold deg unna r;ykingen du :!: Kankskje for alltid ?? Det hadde vart fint Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Hold deg unna r;ykingen du :!: Kankskje for alltid ?? Det hadde vart fint Liker å røyke så det skjer ikke. Men fant dette: Avoid smoke and other air pollutants. Smoke irritates a sore throat. At least while you're sick, stop smoking and avoid all fumes from household cleaners and paint. Så jeg får holde meg til ett par trekk om dagen. Eller prøve i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå