Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røyking mens man har vondt i halsen?

Venerable

Anbefalte innlegg

Har hostet en del de siste 2 ukene, men akkurat hostingen har roet seg plutselig. I dag er det bare helt forjævlig vondt i halsen. Klarer såvidt å svelge mitt eget spytt så vondt det er.

Så jeg lurer på hvor mye røyking har å si. Er det verdt å ikke røyke før jeg blir frisk igjen? Uansett hvor jævlig jeg har lyst å røyke? Eller vil det bare hjelpe bitte litt? Om noe i hele tatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har hostet en del de siste 2 ukene, men akkurat hostingen har roet seg plutselig. I dag er det bare helt forjævlig vondt i halsen. Klarer såvidt å svelge mitt eget spytt så vondt det er.

Så jeg lurer på hvor mye røyking har å si. Er det verdt å ikke røyke før jeg blir frisk igjen? Uansett hvor jævlig jeg har lyst å røyke? Eller vil det bare hjelpe bitte litt? Om noe i hele tatt?

9266727[/snapback]

Hold deg unna r;ykingen du :!:

Kankskje for alltid :) ??

Det hadde vart fint

Lenke til kommentar
Hold deg unna r;ykingen du :!:

Kankskje for alltid :) ??

Det hadde vart fint

Liker å røyke så det skjer ikke.

Men fant dette:

Avoid smoke and other air pollutants. Smoke irritates a sore throat. At least while you're sick, stop smoking and avoid all fumes from household cleaners and paint.

Så jeg får holde meg til ett par trekk om dagen. Eller prøve i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...