Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trim Til Suzuki TSX.

Gjest Slettet+oiasdf79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

Skal kjøpe meg moped til våren igjen og har ikke så veldig mye penger å bruke. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle kjøpe en Suzuki TSX. Men jeg vil gjerne vite om muligheter for trim på den. Jeg har prøvd å se litt rundt, men finner ingen ting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøp det laveste trimsettet så slipper du å bli stoppet av purken. kjør det godt inn. er nøkkel ordet innkjøring. kjøper du en moped som har hatt trimsett og satt på vanlig gammel original selynder så får du en slakk moped. tror vanlig kalles 2.5 hest. så har du 7.5 hest og 9 hester kansje var det 11-12 trim sett også. disse bråkte.

husker en som hadde kansje et 11 sett. med effektpotte uten bakstykke. alldri hørt noe mer bråket før. fordi bakstykket hangikke skikkelig på mopeden. han kjørte iallefall ifra purken. men det er ikke vits å ha det sånnt.

så ser jeg på Rieju, så står det 7.5 hester, men de sier den ikke kjører mer en 45 kmt, den forstod jeg ikke helt. er det drevene som er justert, og annen plombering

Lenke til kommentar
kjøp det laveste trimsettet så slipper du å bli stoppet av purken. kjør det godt inn. er nøkkel ordet innkjøring. kjøper du en moped som har hatt trimsett og satt på vanlig gammel original selynder så får du en slakk moped. tror vanlig kalles 2.5 hest. så har du 7.5 hest og 9 hester kansje var det 11-12 trim sett også.  disse bråkte.

husker en som hadde kansje et 11 sett. med effektpotte uten bakstykke. alldri hørt noe mer bråket før. fordi bakstykket hangikke skikkelig på mopeden. han kjørte iallefall ifra purken. men det er ikke vits å ha det sånnt.

så ser jeg på Rieju, så står det 7.5 hester, men de sier den ikke kjører mer en 45 kmt, den forstod jeg ikke helt. er det drevene som er justert, og annen plombering

9267556[/snapback]

CDI sperre, trur eg. pluss stort bakdrev ja, og plombering i svanehals.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...