Lightboy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hei.Jeg har en inel epntium D 3,2ghz,ati raedon 1950xt skjærmkort,soundblaster x-fi extremegamer lydkort,2 gigabye ddr2 ram,en western digital harddisk på 320gb,en harddisk på 40gb,en ekstern harddisk på 500gb.Jeg kjøpte meg nettopp vista også har jeg lurt på å bytte til core 2 duo prosessor og da må jeg vel kansje ha et nytt hovedkort,så jeg lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med å finne noe i prisklassen rund 7000. Jeg bruker pcen mest til spilling og internett. Endret 12. august 2007 av Lightboy Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du skal bare ha hovedkort og prosessor? I såfall foreslår jeg dette. Det jeg var litt usikker på, er om du har planer om å kjøre Crossfire med et tilsvarende skjermkort. Dette her har støtte for SLI, og jeg fant ingen Crossfirehovedkort Kanskje noen andre vet om et? Men hvis du ikke har planer om det, foreslår jeg det oppsettet over. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 jeg har ikke planer om å kjøpe noe nytt skjærmkort med det første men kommer vel kansje til å kjøpe et eller to directx10 skjærmkort etter hvert. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ok, planlegger du nVidia eller ATI? Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg er litt i tvil men jeg har holdt meg til ati en stund.Hører at de nye nvidiakortene skal være temmelig bra så jeg er ikke helt sikker.Spiller en del oblivion og ati er jo de eneste som støtter både hdr+antialising. Endret 13. august 2007 av Lightboy Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) forslaget ditt så veldig fristende ut.jeg ringte psdata og de foreslo omtrent det samme bortsett fra at de foreslo prosessoren Intel CPU Core 2 Duo E6700 2.67GHz S-775 1066MHz 4MB "Conroe" Boxed .den koster mere og så er det dårliger data på den.så jeg bare lurer på hvorfor den koster mere visst den ene er på 2,67,ghz og den andre på 3ghz? Endret 13. august 2007 av Lightboy Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg vet ikke hvorfor den koster mer, det er ingen grunn til det. Men du burde gå for E6850. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 hvordan er Stretto.no å handle? jeg har holdt meg til psdata i så mange år,men visst det er billigere å kjøpe dær så gjør jeg heller det,det er bare hvor stor porto de har som jeg ikke finner ut. Lenke til kommentar
EvilWarrior Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hvordan er Stretto.no å handle? 9270652[/snapback] Se hva slags kommentarer som er gitt i prisguiden. Jeg handler alltid hos billigste hvis det ikke er noen graverende kommentarer om butikken. Litt frem og tilbake kan skje med hvem som helst av dem.. Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ok,takk for hjelpen.Nå er det bare opp til meg å bestemme meg hehe:-) Glemte å spørre om jeg må ha ny vifte,er ikke helt sikker på hvordan vifte jeg har. Endret 13. august 2007 av Lightboy Lenke til kommentar
Lightboy Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 jeg har fundert på om jeg kansje skal kjøpe geforce 8800xt også men det ser ut som om en må betale mere en jeg kan foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå