koffern Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 er medieval total war et bra spill? jeg vet at det er et n00b ( ) spørsmål men prøv å svar seriøst Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 jeg digget shogun total war når jeg kjøpte det for ett par uker siden, men det er mange idiotiske ting i spillet som ødelegger så jeg er lei det nå. medievel har jeg ikke testet, men det ser jo ganske likt ut. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 er medieval total war et bra spill? Nr. 1 på PCGs top 100 liste for et par måneder siden... Lenke til kommentar
Fingolfin Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ja, det er et meget bra spill. Et av de beste spør du meg. Men det slår ikke Praetorians(som ikke er kommet ut enda, men som det foreligger demo av) som virker syyyyyykt konge. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Du kan lese vår omtale: http://www.gamer.no/omtaler/medieval_total_war/ Lenke til kommentar
ErozbratH Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jovisst, kongespill. Men jeg opplevde at tiden gikk ut. Dvs at det var en limit på antall år framover man kunne spille. Kanskje er jeg litt treg, men halve moroa er jo sakte å bygge en hær som kan grisebanke alt. Dette opplevde jeg ikke i Shogun, som forøvrig også var et bra spill Lenke til kommentar
kbsb Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Medieval Total War (MTW) er utrolig bra. Det er spill nummer 3 i serien, før dette kom Shogun, og Shogun Total War. Strategi og taktikk i nydelig blanding - MTW har holdt meg foran skjermen lenger enn noe annet strategi spill jeg har spillt tidligere. Skal komme en expansion pack til MTW, Viking Invasion - ser frem til det. Og neste spill i serien er under utvikling - Rome Total War. Jeg synes MTW er bedre enn Shogun og STW. Og ja, det er en begrensning på hvor lenge du kan spille (hvor mange turns), men det er en god stund og du har som regel vunnet før tidsgrensen nås. Har aldri nådd den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå