litami Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skulle ta bilde av en humle i en blomst i dag og akkurat i det jeg knipset, fløy den. Men da jeg så på bildet, fant jeg ut at bildet ble ganske artig likevel Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Dette var det beste insekt/blomster bildet på lenge. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 He he, ja denne var faktisk ganske morsom! Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har inget grunnlag for å skrive på denne delen av forumet, men må bare si at det var drit stilig bilde! Friske farger, kul detalj med blomsterstøvet nederst på blomsten, og ikke minst skyggen av humla. Herlig bilde Lenke til kommentar
Thom69as Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ja det var morsomt, men det er vel ikke en humle men en bie? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 ja det var morsomt, men det er vel ikke en humle men en bie? 9266808[/snapback] Kjør debatt! Flott bilde - knæsje farger og artig øyeblikk. Lenke til kommentar
litami Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Nei, det var ingen bie, men en humle, her er beviset, du kan se rumpa på humla. Har litt sansen for humler, her er enda en på flukt fra kameraet Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Tviler på at den er på flukt, de driter som oftest i en fotograf, bare gjør sitt de. Ferdig der, bort der, osv Bildet var ganske bra, skarpt, flott farger og det var morsomt på sin måte. Lenke til kommentar
Toffer Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Skikkelig tøft! Måtte humre litt der. Med mine evner finner jeg ingen feil ved bildet rent teknisk heller, men hadde kanskje gjort seg enda bedre -litt- skarpere? Lenke til kommentar
litami Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Skikkelig tøft! Måtte humre litt der. Med mine evner finner jeg ingen feil ved bildet rent teknisk heller, men hadde kanskje gjort seg enda bedre -litt- skarpere? 9267611[/snapback] Det er da mine kunnskaper kommer til kort, hvordan får jeg det skarpere, er det bare med fokusering? Er egentlig ganske grønn på fotografering, har bare knipset de tradisjonelle bildene av barna før Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det kommer jo så klart an på hvilket utstyr du bruker. Hvis du bruker kompaktkamera med helautomatiske innstillinger, er det ikke så lett å få de fokusforholdene man kanskje vil ha. Hva slags utstyr bruker du? Lenke til kommentar
litami Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det kommer jo så klart an på hvilket utstyr du bruker. Hvis du bruker kompaktkamera med helautomatiske innstillinger, er det ikke så lett å få de fokusforholdene man kanskje vil ha. Hva slags utstyr bruker du? 9267812[/snapback] Jeg har et Sony DSC-F828 Lenke til kommentar
reds Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da er det bare å prøve seg fram med forskjellige fokuspunkter hvis kameraet støtter det. Manuell fokus kan også hjelpe deg godt på vei. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) råartig bilde! synd med fokusen og den rammen du har laget! *grøss* Endret 13. august 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå