chase Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har en PC i et trådløst nettverk som bruker et Linksys trådlst nettverkskort. Jeg bruker en D-link trådløs ruter. Problemet er at programmet som følger med linksys kortet må absolutt styre nettverket, unntatt hvis man setter det til at Windows skal styre det, da må man gjre dette hver gang man starter PC'en. Jeg prøvde å installere bare driveren, men jeg fikk det ikke til... Noen som vet hvordan jeg kan installere bare driveren til nettverkskortet, slik at jeg ikke trenger å bruke Linksys programmet? Petter Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Du kan jo bare deaktivere oppstarten av programmet. Du finner oppstarten enten i oppstartsmappen på Windows sin startmeny eller ved å skrive inn msconfig etter å ha valgt kjør på startmenyen. Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Du kan jo bare deaktivere oppstarten av programmet. Du finner oppstarten enten i oppstartsmappen på Windows sin startmeny eller ved å skrive inn msconfig etter å ha valgt kjør på startmenyen. 9269807[/snapback] Det er ikke i oppstartsmappen. Hvis jeg avinstallerer programmet, avinstallerer man driveren til nettverkskortet også. Petter Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er fort mulig ja. Men om så er så er det bare å laste ned kun driveren fra linksys sine sider, eller ikke kjøre instalasjonsporgrammet når cd autostarter og heller vente til windows sier den vil installere bare driver og henvis til cd/dvdstasjon mappen : driver så deretter la windows sitt prog styre trådløs-delen. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Det er jo vindows som starter programmet ved oppstart antar jeg. Sjekk boot i msconfig... Lenke til kommentar
chase Skrevet 18. august 2007 Forfatter Del Skrevet 18. august 2007 Jeg så etter bare driver, men da fikk jeg akkurat samme innholdet som er på CD'en. Har ikke vært noe problem tidligere. Man må fortelle PC'en at den skal bruke Windows trådløs konfig hver gang man starter PC'en.. Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå