Gå til innhold

Leter etter skumle filmer


BendItLikeBender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Kan også anbefale en dansk film jeg aldri husker navnet på. Noen ungdommer som er sperret inne på en skole og det skjer sinnsykt skremmende ting. Er haugevis med år siden jeg har sett den nå (så den med et dusin kompiser), men jeg har sjeldent blitt mer skremt. Skal se om jeg klarer å grave frem navnet, om da ikke noen andre i denne tråden husker tittelen.

9287471[/snapback]

 

 

Wow! Så moro at jeg ikke er den eneste som har sett denne filmen. Så den i ca.1997-99, er ikke helt sikker. Filmen heter Sidste Time, som er basert på boken Sisdte Time.. Har letet etter den, men finner den ikke :( Skummel som fy ja!

 

http://www.imdb.com/title/tt0114443/

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar

De sa så på AVforum hvertfall =] Lyden skal være helt psycho. Neste gang jeg får lønning skal jeg kjøpe denne på BD :D

The Descent altså.

 

Frailty fortjener også en viss plass, selve filmen er ikke skummel, men er scene som jeg skvatt bra på ^^ (så den for mange år siden på kino i spania)

Lenke til kommentar
Descent koster 59,- hos Platekompaniet, hvis du er hypp på å sløse penger på en kjip film ;)

9457479[/snapback]

Den er vel ikkje så kjip. I hvert fall når du leier den gratis på Statoil. Eg synest den var litt skummel.

 

Etter det eg husker var The Mangler litt skummel óg, men eg er ganske lettskremt.

 

Edit: IMDb

Endret av Sviker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...