Gå til innhold

Leter etter skumle filmer


BendItLikeBender

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syntes Saw 1 var dritskummel da jeg så den, men jeg så den midt på natta alene så det kan ha hatt litt av effekten. Nr.2 er bare latterlig, og nr. 3 har jeg ikke sett.

9283580[/snapback]

 

Du kan spare deg bryet med å se 3ern, ikke bare er den latterlig, men også patetisk dårlig. Og ikke det minste skummel.

Lenke til kommentar

Kan også anbefale en dansk film jeg aldri husker navnet på. Noen ungdommer som er sperret inne på en skole og det skjer sinnsykt skremmende ting. Er haugevis med år siden jeg har sett den nå (så den med et dusin kompiser), men jeg har sjeldent blitt mer skremt. Skal se om jeg klarer å grave frem navnet, om da ikke noen andre i denne tråden husker tittelen.

Lenke til kommentar

Jeg synes hverken the ring eller the grudge var særlig creepy. Men jeg synes Fritt Vilt var skummel til tider (å vente når du vet noe skal skje var creepy), men slutten er ekstremt åpenbar. Jeg husker også en annen film jeg har sett som jeg ikke husker navnet på. Men det er en dame som skal flytte inn i en leilighet i noen gamle slitte leiligheter. Og så er det et sted i takket som hele tiden lekker. Det utviler seg til en ganske skummel men tidvis latterlig greie.

Lenke til kommentar
Anbefaler The Descent. En av de få filmene jeg nesten ikke klare å se  :eek:

9289904[/snapback]

 

Det kan du alvorlig talt ikke mene?

9289923[/snapback]

 

Second that...! Jeg vil anse meg selv som ganske lettskremt, men jeg kan bare huske ett skummelt øyeblikk i den filmen (men det er til gjengjeld rimelig skummelt også). Men hver sin smak.

 

Og jeg vet ikke om det er noe som gikk meg hus forbi, men inntil noen forteller meg meningen med filmen, synes jeg den var helt idiotisk.

Lenke til kommentar
Jeg så scream tre med noen venner. Den var ikke noe skummel, men man skvetter skikkelig noen ganger, og det var utrolig gøy å se den. Husker vi satt med latterkrampe siden det var så gøy å se hverandre skvette :D Anbefales ikke å se alene, for da er den kjedelig som få.

9290577[/snapback]

Jeg og et par kamerater så den, vi skvatt ikke en gang tror jeg. Men det var jo kansje fordi vi holdt på å dø av latter? Det var bare en film måtte bli parodiert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...