BendItLikeBender Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei, eg skulle gjerne hatt nokken forslag på de mest skumle filmene dere lesere har sett. Ta med navn på filmen og litt om hva den handler om. Takk på forhånd. Mvh Bender. Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei, eg skulle gjerne hatt nokken forslag på de mest skumle filmene dere lesere har sett. Ta med navn på filmen og litt om hva den handler om. Takk på forhånd. Mvh Bender. 9266530[/snapback] Saw 1/2/3 Silent death ? www.imdb.com www.tankafett.se for info Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) The Blair Witch Project er en uggen film. Skvatt en del ganger der ja. Endret 13. august 2007 av Krokanrull Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Husker jeg skvatt som f*** av One Missed Call. Men det er noen år siden Lenke til kommentar
starks Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Shutter er den skumleste filmen jeg har sett på veldig lenge. Den er fra Thailand og handler om et ungt par som begynner å oppleve merkelige ting etter en bilulykke.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Saw er da på ingen måte skummel,er i langt større grad bare ekkel og overdreven. Sier meg enig i at Blair Witch Project er ganske creepy til tider,for ikke å snakke om siste scene. Miniserien Rose Red har uten tvil sine øyeblikk også. Stay Alive kan anbefales for alle spillnerder Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Stay Alive er vel strengt tatt en ganske mislykket film? Ikke er den skummel heller. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har vært ivrig fan av grøssere og splattere siden eg begynte å ta opp/kjøpe VHS. Ikke so mange som har skremt meg nei. Etter kvart blir ein immun. Mulig ein og annen film skvett ein litt. Såg Evil dead (svart/hvitt versjon) for mange mange år siden den skremde meg. I farger er den bare morsom. Anbefaler A tale of two sisters. Den fekk hårene mine til å reise seg. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 The Omen, Rose-Mary's Baby, The Thing, The Exorcism, The Exorcism of Emily Rose, The Entity, The Birds, noen av disse har kommet ut i nye versjoner, anbefaller helt klart originalene, (f.eks nyinspillingen av The Omen var veldig skuffende) skal ikke påstå at alle er like skumle, men de har den "uhyggelige stemningen" man gjerne er ute etter når man vil se en skummel film. ellers så har jeg blitt anbefalt noen filmer jeg ikke har kommet meg igjennom ennå: Shutter Andre The Butcher Cannibal Holocaust hva de forskjellige handler om finner du fort ut på http://imdb.com Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Anbefaler A tale of two sisters. Den fekk hårene mine til å reise seg. 9270572[/snapback] Selv skjønte jeg ikke filmen... Anbefaler The changeling (1980) Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 hum.. d e en film som jeg ikke kan navnet på. er ca 5 år siden jeg så den. det var 4 stk i en bygning som ble drept av en person i kappe og øks en etter en. å i slutten var det to igjen. da ble hu ene som var igjen bint fast til et bor å du fikk c at morderen var en dame som da hatet denne jenta hu skulle drepe. men hu ville ikke drepe henne vanlig hu skulle fjerne nyrene på henne. osv.. ikke sikkert noen har peiling på hva film jeg snakker om.. :-P Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Stay Alive er vel strengt tatt en ganske mislykket film? Ikke er den skummel heller. 9269920[/snapback] Det spørs da på hvem man spør. Selv likte jeg den godt og syns den hadde sine øyeblikk. Men noen blockbuster ble den ikke men det er da ikke formålet med grøssere heller? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Stay Alive er rimelig på trynet, hvis du spør meg. Ideen er spennende nok, men utførelsen er laber. Ikke skvetter du ofte heller(og det kommer fra karen som sto 1 min sammenhengende i setet under The Grudge på kino) Lenke til kommentar
Early Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Leiter sjøl etter godt skumle filmer, men det ser ut til å vere nesten umulig, 95% av alle "skrekkfilmer" (iallefall amerikanske) er først litt skumle og creepy i begynnelsen, men så er den siste halvtimen rein action og ikkje nåkke skummelt i heile tatt. FIlmer eg vil anbefale som skumle er då: - "The Grudge" - "Yu-On 1 og 2" (japanske originalen til the grudge, men det finst to versjonar av yu-on, den eine er dårlig og kort, her snakka vi fattigfilm delux ) - "The ring" filmane er litt skumle - "One missed call" er kanskje den eg komme på no som den mest skumle filmen eg har sett, den anbefalast sterkt - "Shutter" er litt creepy og var faktisk veldig kul Ser det går i japansk her. Synst sjøl at filmer som Saw, Texas Chainsaw Massacre og Hostel ikkje er skumle på nåkken måte, actionfilmer med ekstra masse blod og gørr vil eg sei Endret 14. august 2007 av Early Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Synst sjøl at filmer som (...) Texas Chainsaw Massacre (...) ikkje er skumle på nåkken måte Hvis du har sett remaken er jeg ikke overrasket, kanskje originalen er hakket skumlere. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Japanerne kan det med skrekk. Men jeg så originalversjonen til The Ring forrige uke, og den skuffet stort Lenke til kommentar
Early Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ja the ring i japansk er berre et stort rot, for masse kompliserte greier og de skumle blir gravd under det rotet. Nei har ikkje sett den originale texas chainsaw massacre Lenke til kommentar
rufs Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vis du liker litt sf så vil jeg anbefale Event Horizon og Fire in the sky, begge har kreepy alienscener og paranoia sprer seg blant karakterene, filmen Alien kommer vel i samme gate også. Liker ikke sånne filmer som the grudge som har eneste måte å skremme publikum med høye skarpe lyder og kjappe scener, blir bare oppgitt når jeg ser sånne filmer. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg syntes Saw 1 var dritskummel da jeg så den, men jeg så den midt på natta alene så det kan ha hatt litt av effekten. Nr.2 er bare latterlig, og nr. 3 har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
sissel- Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 sant det. orginalen av motorsag masakren e helt fobanna j*** mens den nye av den e slik at tom. jeg som er en utrolig lettskremt jente klarer helt fint å sitte å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå