litami Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har et sony dsc-F828( som jeg desverre ikke er så flink til å bruke enda) Jeg tester og prøver og feiler, men det er mye å lære seg når en ikke kan noe særlig Sånn som i dag, jeg tol bilde av datteren min når hun hoppet på trampolinen, men hun blir jo helt uklar, mens bakgrunnen blir i fokus, hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har et sony dsc-F828( som jeg desverre ikke er så flink til å bruke enda)Jeg tester og prøver og feiler, men det er mye å lære seg når en ikke kan noe særlig Sånn som i dag, jeg tol bilde av datteren min når hun hoppet på trampolinen, men hun blir jo helt uklar, mens bakgrunnen blir i fokus, hva gjør jeg galt? 9266494[/snapback] I motsetning til henne er jo bakgrunden stille er ikke dette forklaring nok ? Lenke til kommentar
Junta Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du må ha en raskere lukkerhastighet. Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har et sony dsc-F828( som jeg desverre ikke er så flink til å bruke enda)Jeg tester og prøver og feiler, men det er mye å lære seg når en ikke kan noe særlig Sånn som i dag, jeg tol bilde av datteren min når hun hoppet på trampolinen, men hun blir jo helt uklar, mens bakgrunnen blir i fokus, hva gjør jeg galt? 9266494[/snapback] I motsetning til henne er jo bakgrunden stille er ikke dette forklaring nok ? 9266905[/snapback] Ps burde skaffe ny foring til trampolina man kan skade seg styggt p[ de fjaerene vet du Lenke til kommentar
kimarve Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du må ha en raskere lukkerhastighet. 9266911[/snapback] Jaja sry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå