Gnomas o.O Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 sitter nå på gammal pcen min og den blis svart "powersaving mode" kommer det opp på skermen rett etter windows booter, eneste måten og få den på (slik at jeg kan se ting på skjermen) er hvis jeg kjører i sikkerhet modus (sitter og kjører i sikkerhets modus nå.....har hat denna daten inne på elkjøp 3-4 ganger for samme feil og dem sier "brukerfeil" ene gangen skifta dem skjermkort og det kosta meg 600kr dem sa det va "bruker feil" og at jeg hatt nokk trykke på no feile knapper (WTF?) Har ganske så nettop skifta kabinett på pcen kan det ha noe med saken og gjøre? de andre gangene var dataen i orginal kassa og har hatt daten i detta kabinette i 1-2 månder tror jeg Noen som vet hva det kan være? har lite lyst til og dra ned på elkjøp med den igjen sist gang tok det aaaaaaaalt for lang tid.... på forhånd takker for svar Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 WOW!.... Vær litt mer spesifikk! Bruk gjerne punktum også... NEXT! Lenke til kommentar
badmuslim Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 powersave mode er bare skjermen din som ikke får et signal den klarer å vise. mest sannsynlig har det blitt brukt forskjellige skjermer på den pcen. Når du kommer forbi windows load så går den i en oppløsning/oppdateringsfrekvens som ikke skjermen din klarer. LØSNING: Trykk F8 under oppstart. Da laster den 640x480. Velg deretter passende oppløsning når windows er ferdig lastet. Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 powersave mode er bare skjermen din som ikke får et signal den klarer å vise. mest sannsynlig har det blitt brukt forskjellige skjermer på den pcen. Når du kommer forbi windows load så går den i en oppløsning/oppdateringsfrekvens som ikke skjermen din klarer. LØSNING: Trykk F8 under oppstart. Da laster den 640x480. Velg deretter passende oppløsning når windows er ferdig lastet. 9266394[/snapback] ja! høres veldig rett ut ettersom jeg har hatt pcen kobla till TVen også til bake til en 19" LG Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå