docljnr Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg har hatt et problem med en maskin i ca 1.5 år - nemlig en voldsom støy i det jeg starter maskinen (lyden kan minne om en motorsag eller en gammel Opel). vi lokaliserte støyen rett etter at denne maskinen ble bygd, og kom fram til at den måtte komme fra vifta. Dette har egentlig ikke plagd meg for den forsvinner etter et par minutt, men kommer alltid tilbake når maskinen startes (maskinen har også alltid vært noe ustabil, men jeg har ikke relatert det til dette (???)). Nå har dette fenomenet dukket opp på maskinen hjemme også, men den har til nå vært så godt som støyfri i 3 år. kan noen hjelpe meg ??? - er det noe info som trengs for å forklare dette, gi beskjed, så kommer den susende. på forhånd hjertens takk !!! :wink: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hvilken vifte er det snakk om? Alle viftene i maskina kan jo byttes ut med en mer stillegående, så jeg anbefaler deg å ta en tur innom microplex[/utl] å se om du finner deg noe mer stillegående. Evt. få en kompis som kan mer om data enn deg til å se over hva det kan være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå