Gå til innhold

Nå kan du bruke TrackID på alle mobiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævla snodig, prøvde et nytt opptak fra en skurrete radio med masse bakgrunnstøy, fant sangen umiddelbart.  Virker som det er veldig tilfeldig om det fungerer eller ikke.

9271149[/snapback]

Faktisk. Og det virker som den finner mer ukjente sanger lettere enn mer kjente. Snodig. :p

Lenke til kommentar

Prøvde den nå. Tok opp 15 sekunder fra en MP3 på data'n. Tok ikke sangparti men bare et gitarparti fta Ozzie Osbourne Zombie Stomp. Ble gjenkjent med en gang både låttittel, album og artist. Jeg bruker Nokia 6233. :) Fin tjeneste, men det fungerte ikk emed Opera Mini, fikk ikke valgt å laste opp låta, men med wap-leseren gikk det med en gang på første forsøk. :thumbup:

Lenke til kommentar
Fin tjeneste, men det fungerte ikk emed Opera Mini

9276854[/snapback]

Dessverre støtter ikke Opera Mini opplasting av filer :(

Raptor,14/08-2007 : 15:57]Får håpe at Sony Ericsson tetter dette hullet igjen ganske kjapt.

9277826[/snapback]

Det tror jeg faktisk er umulig, annet enn IP-blokk, som selvsagt lett kan unngås ved bruk av proxy etc. Årsaken til at de mest sannsynlig ikke kan stoppe det, er at det ville også krevd endring på alle telefonene som har TrackID-tjenesten innebygget.

Når det er sagt er dette bare et "proof of concept" så jeg kommer nok ikke til å fikse tjenesten, om SE "ødelegger", ettersom jeg er klar over at det er litt i gråsonen.

Men kildekoden kan jo alltids frigjøres om den tid kommer ;) (er kun ca 100 linjer inkl HTML kode)

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...