Surrections Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ah, selvølgelig! Det var altså bare å skifte til mms-kvlitet på n95, så tar den opp i amr. Genial tjeneste! Prøvde med The The - Kingdom of rain, tok den med en gang Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jævla snodig, prøvde et nytt opptak fra en skurrete radio med masse bakgrunnstøy, fant sangen umiddelbart. Virker som det er veldig tilfeldig om det fungerer eller ikke. Lenke til kommentar
Jonkybonky Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jævla snodig, prøvde et nytt opptak fra en skurrete radio med masse bakgrunnstøy, fant sangen umiddelbart. Virker som det er veldig tilfeldig om det fungerer eller ikke. 9271149[/snapback] Faktisk. Og det virker som den finner mer ukjente sanger lettere enn mer kjente. Snodig. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Prøvde den nå. Tok opp 15 sekunder fra en MP3 på data'n. Tok ikke sangparti men bare et gitarparti fta Ozzie Osbourne Zombie Stomp. Ble gjenkjent med en gang både låttittel, album og artist. Jeg bruker Nokia 6233. Fin tjeneste, men det fungerte ikk emed Opera Mini, fikk ikke valgt å laste opp låta, men med wap-leseren gikk det med en gang på første forsøk. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Får håpe at Sony Ericsson tetter dette hullet igjen ganske kjapt. Tror neppe de er interesert i å la andre snylte på tjenesten demmes. Lenke til kommentar
zirum Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Får håpe at Sony Ericsson tetter dette hullet igjen ganske kjapt. Tror neppe de er interesert i å la andre snylte på tjenesten demmes. 9277826[/snapback] Jaha? Hvorfor HÅPER du det? Smarting altså... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Fin tjeneste, men det fungerte ikk emed Opera Mini 9276854[/snapback] Dessverre støtter ikke Opera Mini opplasting av filer Raptor,14/08-2007 : 15:57]Får håpe at Sony Ericsson tetter dette hullet igjen ganske kjapt. 9277826[/snapback] Det tror jeg faktisk er umulig, annet enn IP-blokk, som selvsagt lett kan unngås ved bruk av proxy etc. Årsaken til at de mest sannsynlig ikke kan stoppe det, er at det ville også krevd endring på alle telefonene som har TrackID-tjenesten innebygget. Når det er sagt er dette bare et "proof of concept" så jeg kommer nok ikke til å fikse tjenesten, om SE "ødelegger", ettersom jeg er klar over at det er litt i gråsonen. Men kildekoden kan jo alltids frigjøres om den tid kommer (er kun ca 100 linjer inkl HTML kode) Endret 14. august 2007 av Lurifaksen Lenke til kommentar
mungo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg testet med 12 sekunder av Gus Gus - Call of the wild fra albumet Attention og trackid gjenkjente sangen og gav meg de samme opplysningene som jeg nettopp skrev. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Dette virker jo ikke, prøvde med flere sanger.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Gratulerer. Du har akkurat bumpet en to år gammel tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg