Gå til innhold

Nå kan du bruke TrackID på alle mobiler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd med diverse sanger nå. Alle av kjente og store artister. (Metallica, Madonna o.l.) Ingen av gangene finner scriptet sangen.

9266483[/snapback]

Hva slags feilmelding få du da? Er det en .amr fil med opptak av f.eks. radio du prøver å laste opp?

Lenke til kommentar
Har prøvd med diverse sanger nå. Alle av kjente og store artister. (Metallica, Madonna o.l.) Ingen av gangene finner scriptet sangen.

9266483[/snapback]

Hva slags feilmelding få du da? Er det en .amr fil med opptak av f.eks. radio du prøver å laste opp?

9266673[/snapback]

Det er .amr opptak med opptak fra pc-høytalere. Veldig lett og høre hva sangen er av opptakene. Ok lydstyrke, og jeg har prøvd med ulike legder fra 5-15 sek.

Feilmeldingen er at sangen ikke ble funnet.

Men uansett, bra idè dette her. Kanskje det virker for andre bedre enn det gjør for meg. :)

Endret av Jonkybonky
Lenke til kommentar

Jeg prøvde ti tilfeldige sanger (hvert av klippene var ti sekunder langt, og uten noen forstyrrelser).

Gjenkjente sanger:

Michael Jackson - Thriller

Queen - Bohemian Rhapsody

Guns N' Roses - November Rain

Metallica - One

Nirvana - Smells Like Teen Spirit

Prince - Purple Rain

Opeth - In My Time Of Need

Enigma - Mea Culpa

Ikke gjenkjente sanger:

R.E.M. - Losing My Religion

AC/DC - Back In Black

8/10 gjenkjent, ikke verst. Virker som en god tjeneste.

EDIT: Haha! Når jeg prøvde Trond Viggo Torgersen - Det var en gang en, fikk jeg opp Cage - Under Satans Authority.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
"Beklager, sangen ikke funnet" fikk jeg på  3av3 forsøk - kan ikke si meg imponert, prøvde å ta opp alt fra 5-25 sekunder, god lyd rett fra PC-en.

9267503[/snapback]

Fint om dere kan poste hvilken telefon dere bruker...? (gjelder både om du får det til å fungere, eller ikke fungere).

Og er dere sikker på at lydklippet er i AMR format? Ser det er en som nevner at N95 tar opp i wav - hvis det er tilfelle vil det f.eks. ikke fungere med N95, med mindre det går an å velge å ta opp i AMR.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Jeg tok opp samtidig med min 6300 og en kamerats W610 av Evanescence Bring me to life. Hans telefon kjente igjen sangen, ikke min. Men når jeg hører på opptaket på min telefon, så kjenner jeg det nesten ikke igjen selv heller. Tror taleopptakern på 6300 er akkurat det, og ikke beregnet for annet enn tale.

Endret av Tjohei
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...