Gå til innhold

kritikk: tildekket av laken..


lohelle

Anbefalte innlegg

Tok dette bildet her om dagen.. funker dette?

 

Kunne brukt litt mer tid på etterbehandling kanskje, men det får bli en annen gang.. :)

 

Tips til forbedringer mottas med takk! :)

 

Har tatt en del bilder i den sjangeren i det siste (tildekket, men mye hud), og det er kjempegøy! :)

post-9815-1186949116_thumb.jpg

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tatt en del bilder i den sjangeren i det siste (tildekket, men mye hud), og det er kjempegøy! :)

9266006[/snapback]

 

Haha, har ingen problemer med å se for meg at du storkoser deg der du står med kameraet med jentene foran deg ;)

 

Fra spøk til seksløper, stilig bilde! Ideen med ingen "skikkelige" klesplagg er attraktiv i mine øyne hvertfall, tviler på at jeg er alene om det. Fint uttrykk på jenta og, hun var ikke vond å se på heller, og dermed bør du vel nesten være fornøyd? Fokus burde dog vært fokusert mer på øynene, øyne i knall fokus kan gjøre mye. Et lite smil på leppene hadde heller ikke vært å forakte ;)

 

Hvis du har tatt flere slike bilder i det siste er hvertfall jeg interessert i å se flere. :)

 

Edit: leifern

Endret av wo0ly
Lenke til kommentar
Tror bildet hadde vært penere hvis jenta smilte litt.. Men det kan du jo ikke gjøre noe med. Ellers er det et fint bilde :)

9266119[/snapback]

Du sier noe der!

 

Viss det ikke var meningen med smilefjes men et mer "sexy" blikk så var det ikke helt perfekt, men det er modellen sin feil da.

Lenke til kommentar
Tror bildet hadde vært penere hvis jenta smilte litt.. Men det kan du jo ikke gjøre noe med. Ellers er det et fint bilde :)

9266119[/snapback]

Du sier noe der!

 

Viss det ikke var meningen med smilefjes men et mer "sexy" blikk så var det ikke helt perfekt, men det er modellen sin feil da.

9266184[/snapback]

Mente litt sånn sexy/lurt/mystisk smil ;) Hadde bare gitt en utrolig effekt (tror jeg).

Lenke til kommentar
Tror bildet hadde vært penere hvis jenta smilte litt.. Men det kan du jo ikke gjøre noe med. Ellers er det et fint bilde :)

9266119[/snapback]

Du sier noe der!

 

Viss det ikke var meningen med smilefjes men et mer "sexy" blikk så var det ikke helt perfekt, men det er modellen sin feil da.

9266184[/snapback]

Mente litt sånn sexy/lurt/mystisk smil ;) Hadde bare gitt en utrolig effekt (tror jeg).

9266197[/snapback]

 

Tror vi tenker i samme baner. Vanskelig å beskrive nøyaktig, men syns et "do-you-dare-blikk" hadde vært knall her.

Lenke til kommentar

Takk for kritikk alle sammen!

 

Legger til et bilde til av samme jenten.. 2 min "makeover" i PS, så det kan bli bedre..

 

edit: har ikke mekket på bakgrunnen på det ene bildet.. Var bare for å vise en annen "setting"..

 

edit igjen: tror fokuspunket var på øynene.. og det var med blender 7.1

Men huden er en del softet på bildet (litt for rask jobb..)

post-9815-1186951912_thumb.jpg

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Tror bildet hadde vært penere hvis jenta smilte litt.. Men det kan du jo ikke gjøre noe med. Ellers er det et fint bilde :)

9266119[/snapback]

Du sier noe der!

 

Viss det ikke var meningen med smilefjes men et mer "sexy" blikk så var det ikke helt perfekt, men det er modellen sin feil da.

9266184[/snapback]

Mente litt sånn sexy/lurt/mystisk smil ;) Hadde bare gitt en utrolig effekt (tror jeg).

9266197[/snapback]

 

 

Haha.

 

"det kan ikke du gjøre noe med"

",men det er modellen sin feil"

 

Det er da vel ikke modellen sin feil?

Det er fotografen. Det er altid fotografen.

Alt som skjer foran kamera er fotografen sin feil på godt og vondt.

Det hjelper ikke å prøve å hive det over på modellen som skal gjøre det fotografen sier, og fotografen skal si hva modellen skal gjøre. Klarer hun det ikke naturlig selv, skal ha få det til å se naturlig ut. Alt er fotografen sin feil når alt kommer til stykke.

 

Over til bildene istede for dårlige kommentarer:

Det stående bilde er i utgangspunktet best i mine øyne. Men du skal generelt aldri ha fingrene slik som hun har de, da det for det meste er lite flatterende og ikke spesielt elegant =)

Kunne nok også hatt litt mere svai på kroppen, og feks bena litt lengre fra hverandre?

+ Litt airbrushing nedover låret hennes som er nærmest oss kanskje?

 

Synes lyssettingen på det bilde var veldig bra =)

Lenke til kommentar

Helt enig i kommentarene der. Det ER alltid fotografen sin feil til syvende og sist. Det hjelper selvsagt MYE på om modellen er erfaren.. For da vet hun mer "hva som er bra"..

 

Litt airbrushing på låret ja! hehe! egentlig litt overalt.. var noen området som ikke var helt bra, og de ble kanskje ikke SÅ mye bedre etterpå heller.. Som sagt bare en 2 min makeover.. :)

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
På det andre bildet du la ut hadde hun bra blikk, sexy deluxe :cool:

 

Vi gutter liker jo jenter, og jeg syntes hun var flott, bildet også. Syntes kanskje du var en smule hard på softingen på det bildet.

9267114[/snapback]

 

Også enig.. venter på at hun skal bestemme seg for hvilket bilde hun vil ha utskrevet. Så får jeg mekke ekstra mye på det. :)

 

Tips til lignende "positurer" mottas også med takk! Dvs mye hud, men ikke "over grensen"..

 

edit: noen som bor i nærheten av Ålesund og ønsker et slikt bilde.. ta kontakt via PM.

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Tips til lignende "positurer" mottas også med takk! Dvs mye hud, men ikke "over grensen".

 

Synes bilder hvor hun f.eks sitter på en flate, f.eks ett bord. Hvor hun trekker fremre ben (mot kamera) opp slik at hælen kommer så nærme hoftene som mulig. Samt får hår eller arm eller slikt til å dekke bryster og slikt. Samt at hun får ett blikk ved å vri på hodet. Litt vanskelig å forklare og fant ikke noe bilde som forklarer det.

 

Evt send meg PM om det ble helt uklart så skal jeg se om jeg får tatt enn "snapshot" og vist hva jeg tenker på.

 

Slike bilder som jeg tenker på viser veldg mye hud, men går ikke over grensen da genetalia, bryster eller andre ting blir skjult av andre kropsdeler. Gjøres det riktig så får man ett utrolig sensuellt, nakent og sårbart komposisjon av bildet som blir bare :thumbup: IMHO. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...