Aetius Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Som vanlig vil undertegnede representere Akam på Nordic Light i Kristiansund, og jeg lurte i den forbindelse på om noen av våre lesere eller forummedlemmer har tenkt å ta turen oppover. Kunne det vært artig å møtes der, over middag/øl/kamera (stryk det som ikke passer)? Endret 12. august 2007 av Aetius Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Alle tre hadde passet meg, men desverre er hverdagens åk tilbake i mitt liv i neste uke. Lenke til kommentar
Dag Tore Larsen Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ja da var det under 1 uke til Nordic Light starter. Alle som har muligheten bør ta turen oppover til Kristiansund Veldig vakker natur og omgivelser. Les: Atlanterhavs veien, en av verdens vakreste veistrekninger. og ja jeg er nok i Kristiansund under NLE fordi jeg BOR der Lenke til kommentar
modin Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hadde hvert fantastisk å hvert der og truffet Sturges, men nå er det nok viktigere med eksamen. Alikevel er jeg dum nok til å jobbe i barnehage i stede for å lese Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg skal ta meg en tur oppom på fredag og lørdag. Tenker jeg skal også lage en ny serie med folk jeg møter på gaten der oppe. Gleder meg utrolig til å se arbeidet til Don McCullin! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hvis dere har tenkt å ta dere en tur til Kristiansund, ikke regn med å få hotelplass med det første. Fotballaget mitt var på dugnad på Rica hotell, og det var stappfullt. Under Nordic Light er Kristiansund en veldig fin turistattraksjon, og begivenheten trekker mye folk. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det blir nok telt på oss! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synd at NLE av forståelige grunner ble boikottet i 2009. Sånn går det når ledere uten antenner velges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå