presets Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei alle Jeg lurer på om det kunne gå an å senke temperaturen i mitt NZXT Zero kabinett litt.. Jeg har bare fundert litt på om det går an å sette en ribbe med kanskje noe vannflyt forran luftsuget på døra på kabinettet forran de fire viftene.. Vanskelig å forklare.. men om noen forstod tegninga.. kan de f.eks beregne kostnader, materialevalg osv.. eller rett og slett si at det der kanskje er en god kandidat til å være tiårets verste idé Neida.. men kunne noen forklare litt? Håper noen forstår tegninga Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Dersom du plasserer vannfylte radiatorer radiatorer forran innsugsviftene, vil vannet i de etter hvert legge seg på romtemperatur, slik at temperaturen på luften som suges inn er den samme som den ville ha vært uten radiator der. Selv med pumpe og en radiator utendørs på vinterstid, vil jeg tippe at luften som ble sugd inn i kabinettet ikke ville ha ligget mer en 2-3 grader under romtempratur. Endret 12. august 2007 av Sigurd2 Lenke til kommentar
presets Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Så det er egentlig bare waste? hvis jeg ikke har radiatoren i fryseren da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå