stampolav Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Bestilte ny mp3 spiller og valgte å gå for Microsoft Zune. Noen dager senere kom den i posten og leste raskt igjennom manuelen gikk til for å installere programmet til PCen. Jeg satte cd-en i min private PC som har Windows Media Center 2005 og det første jeg fikk opp var at programet ikke var støttet og jeg trengte oppdateringer, sammen med en link. Jeg gikk inn på linken og leste hvilke oppdateringer jeg trengte og lastet det ned og prøvde igjen, men samme beskjed kom opp. Etter et par timer med leting etter svar på problemet bestemte jeg meg å prøve å installere det på den bærbare maskinene som har vanlig Windows XP proffesional. Denne gangen startet programmet uten problemer og lastet ned oppdateringer til programmet og startet installasjonen. Men når installasjonen kom till 100%, fikk jeg en "Error message" og fikk beskjed om å starte maskinen på nytt og prøve igjen. Og prøvde å installere et par ganger til med samme resultat. Senere fikk jeg hjelp av en venn som selv eier en Zune og hadde også problemer med å sså programmet til å virke på sin PC. Men nok en gang etter forsøk på å få installert Zune på maskinen, kom den aldri forbi medlingen om programmet var ikke støttet. Har vært å sett på: http://www.zune.net/en-US/support/ og linken som ledet til begge problemene til de to forskjellige PCene jeg ahr prøvd å installere programmet på, men ingen av de var ikke noe særlig til hjelp. Så jeg lurer på om noen har hatt samme problem og har noen råd til hvordan det kan løses? Endret 12. august 2007 av stampolav Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 mener å huske at zune ikke støtter norsk windows Lenke til kommentar
stampolav Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 vel den vennen av meg som jeg nevnte først har norsk windows versjon så kan ikke være det. ingen som har noen råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå