panikk! Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Inntil Sun in farm svarer så regner jeg faktisk mesd at han har svidd cpu. Siste svar ca 16:23 Feedback please :o Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 hehe..rolig folkens! dere (og eg) kan ta det helt med ro. Har termal pad, men ting haster ikkje, så eg tror uansett eg venter med å installere skiten til i morgen, da eg har fått smørt på no hellig goop. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Litt offtopic men jeg kan ikke dy meg:) Reddet akkurat min CPU fra og svi til helvete, åpnet maskinen min og det var downright vondt og ta på Køleren! og desuten manglet jeg Skjermbilde etc, måtte la maskina stå i 1 time før den fikk ordentlig start (jepp mislykket O/C forsøk) uten kjøle pasta ville det sikkert brent igjennom gulvet i mitt stakars hus:) åh btw:) aldri still "for mye" på Manual CPU instillinger, hehe Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har termal pad.. Og så sa du ikke i fra? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Interessant.. men; Hva betyr "uten goop"? Har han ikke den berømte termal pad-en heller? SLK-800 er jo noe av den råeste luftkjølinga som finnes. Hvordan er temperaturene? Med en kjøler til 129,- fra en hvilken som helst webshop, så blir jo saken litt annerledes i hvert fall.. Husker ikke tempen i slengen, men var ikke så ille som man skulle tru... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Ok, når eg no skal smøre på kjølepasta på i morgen, skal eg da fjerne/skrape av den thermal pad'en som kom med vifta først? Eller bare smøre kjølepasta på CPU'kjernen og la thermal pad'en sitte? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Du bør først rense både CPU-kjernen og kjøleribba med isopropanol, rødsprit eller tilsvarende. Så påfører du et tynt lag kjølepasta. Kontakt er alt! Les Goop-guiden og bli vis.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå