Antihero Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Har en Dell Inspiron 8200 hvor alt utstyret matcher. (Sølv og sort) Printerkabelen derimot er hvit og ødelegger et ellers matchende system. Kanskje flisespikkeri eller luksusproblem men det irriterer meg MVH Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Maling burde gjøre nytten, gå til en fargehandler med musen hvis den er fargen du skal ha det i og få tak i litt spraylakk (tøyelig?) i den fargen du tar med Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Maling burde gjøre nytten, gå til en fargehandler med musen hvis den er fargen du skal ha det i og få tak i litt spraylakk (tøyelig?) i den fargen du tar med Psst, han snakker om en printerkabel Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jaja, har du hørt om en referansefarge. Hvis du skal ha det svart og musen er svart i riktig farge da tar du med musen som referansefarge for å ikke komme å si, ja jeg skal ha litt svart maling som står i stil med pcn... Det var vel ett litt grønt spm... tenker at du måtte ha noe gummigreier eller noe hvis du skal vri på kabelen så ikke malingen flaker av Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 :google: <--- Herregud så lei jeg er av det svaret der. Hvis du har noen lure søkeord du mener gir relevante svar, kan du ikke taste de inn og heller svare med en relevant link? Håper den smilyen der blir fjernet snart! Lenke til kommentar
nextri Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 :google: :google: :google: Lenke til kommentar
nextri Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 du kan sjekke www.microplex.no eller www.3dfxcool.no kan være de har noe. Lenke til kommentar
dnort Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kanskje ikke helt det du ser etter, men Xenses.no har i hvert fall USB til printer kabel som er sort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå