AT1S Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Steffy er ikke 15,16 eller 17 år heller da, så da kan det vel være greit da? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Ja, så på profilen hans og han var født i 87 så det er greit Men syns han så yngre ut... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Synes det blir litt overkill med dress til hverdag når man er ung og går på skole. Det går ann og kle seg pent, stilig og ikke-mainstream forde. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Overpyniting er det verste jeg vet. Det er ikke stilig å ha som wrangler sier overkill med dress når det faktisk er i casual miljø du oppholder deg. Alt til sitt miljø. Endret 8. september 2007 av Bilet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Bilet, Ehm, forstår jeg det riktig med at du sier at jeg er overkill med dress? Bruker kun dress til situasjoner der man "skal" bruke det. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Jeg glemte sier. Du mente at overkill var dress til dagsbruk right? For det er lite pent og forferdelig irriterende. Det er på samme nivå som fjortisjenter som er så overpynta at dei faktisk bare har høyhelede sko og går i vest til alt! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. september 2007 Rapporter Del Skrevet 8. september 2007 Jess, det var det jeg mente Men såklart. Krever jobben dress, så går man i dress til vanlig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå