Gå til innhold

Hvilken stil? -BILDER

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne stilen er fin..

9295013[/snapback]

Haha.. Det er vel deg? Kjedelig, spør du meg. Typisk "Jack & jones"stil....

9295724[/snapback]

Spør du meg er det heller ikke vanskelig og få til denne stilen på kapphal eller H&M, men jeg skall ikke utale meg, for jeg har verken peiling på klær eller ær mote intrisert sååå :whistle:

Lenke til kommentar
Denne stilen er fin..

9295013[/snapback]

Haha.. Det er vel deg? Kjedelig, spør du meg. Typisk "Jack & jones"stil....

9295724[/snapback]

Nei, jeg er jente.

Men han fyren har bra stil ser det ut som :wee: Jeg liker den hvertfall..

Om du vil skille deg ut elns, er det vel bare å mikse litt, å komme på din egen stil.

Jeg kjører hvetfall min egen stil, men det er ikke så interessant å høre om i dette tilfelle.

Lenke til kommentar

Hvit skjorte og svart slips er ålreit, det. Har mange forskjellige farger på både slips og skjorte, men akkurat det blir veldig konfirmasjon. Jeg prøver å variere litt.

Følgende bilde viser at forskjellige fargekombinasjoner gir helt forskjellige stiler - mannen til venstre ser stivpyntet ut, mens mannen til høyre er mer casual og selvsikker i stilen.

285.harris.neil.032007.jpg

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Enig i at hvit skjorte og svart slips ser konfirmasjon ut. Men man må ha et utseende som passer klærne også, ser ikke bra ut når man går i dress til vanlig og ser ut som man er 14. Man må se ferdig utvokst ut for å kunne gå i dress til daglig synes jeg. Samme som at man må ha en vin diesel (kanskje ikke fullt så drøy da men) kropp for å gå med singlet, skinny folk i singlet er noe av det tåpeligste man ser.

Lenke til kommentar
Enig i at hvit skjorte og svart slips ser konfirmasjon ut. Men man må ha et utseende som passer klærne også, ser ikke bra ut når man går i dress til vanlig og ser ut som man er 14. Man må se ferdig utvokst ut for å kunne gå i dress til daglig synes jeg. Samme som at man må ha en vin diesel (kanskje ikke fullt så drøy da men) kropp for å gå med singlet, skinny folk i singlet er noe av det tåpeligste man ser.

9299487[/snapback]

Enig :thumbup:

Post 900 :innocent:

Lenke til kommentar
Dette er stilen min omtrent hver dag. Jeg anbefaler den hvis du har råd.

9299091[/snapback]

Ikke pent.

9299874[/snapback]

Forklar...

9299881[/snapback]

Jeg misliker på det sterkeste sorte skjorter. Når dressen i tillegg er helt svart, blir det etter min mening ikke helt bra. Slipset løser kanskje litt opp, men, nei, ikke pent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...