YouthAgainstFacism Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Hei Min PC leser ikke DVD/CD plater i DVD-romen (ingenting skjer) ...Vet noen om hva som kan være problemet, og hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Finner du stasjonen i Min Datamaskin? Lenke til kommentar
YouthAgainstFacism Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Finner du stasjonen i Min Datamaskin? 9265575[/snapback] Alle stasjonene er her, DVD Drive (E:), Removable Disk F,G,H,J... Men ingen respons om jeg setter i en DVD/CD plate... Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 vet du om dvd rommen takler både + og - plater ?? noen dvd rommer takler bare - plater sjekk dette først Lenke til kommentar
YouthAgainstFacism Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 vet du om dvd rommen takler både + og - plater ??noen dvd rommer takler bare - plater sjekk dette først 9267125[/snapback] Ja, PC'en er bare 3 uker gamel, og har spilt av DVD+ og DVD- plater... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå