Tanner Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny bærbar PC. og satt meg et budsjett til ca 10.000kr. siden jeg ikke kan så veldig mye om pc ytelse, valgte jeg å søke om hjelp her. pc skal brukes til nedlastinger og studier. Den vil sannsynligvis brukes til en del spilling også, men siden jeg bare spiller et gammelt spill kalt ultima online trengs det nok ikke tenkes så mye på den delen. det holder med en harddisk på min 100gb men vil ikke skade om den hadde litt høyere kapasitet. og med 2gb RAM skulle jeg være fornøyd. noe mer kan jeg ikke noe om når det gjelder dataens oppbygning og ytelese. så kan kan dere komme med noen forslag for pc'er jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 her var det veldig dårlig med hjelp:( men har tenkt litt på den pc'en her... http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...503730;c:100561 med andrevalg på minne og professor er den god nokk får de fleste nye og kravstore spill? Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hvilke spill tenker du på? Har du forresten sett på Acer Aspire 5920G? Det er en veldig bra maskin, med mye ytelse for penga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå