Gå til innhold

Trådløst internett på vista ?

Anbefalte innlegg

Hei hei! Har akkurat kjøpt meg ny bærebar PC og fikk med Windows Vista. Men, jeg har et problem når det gjelder trådløst nettverk. (Godt å ha det på bærebar) Nettverkskortet er installert og jeg finner nettverket jeg skal koble til og sånn, men hvis jeg prøver å koble til står det plutselig Connection Failed. Faren min kjøpte samme PC, bare moddelen under og hadde samme problem. Dette måtte han fikse ved å ta med routeren til butikken. Men vår ruter er kjøpt på internett, så da må jeg ringe kundeservice. Det kan jeg sikkert gjøre, men tenkte jeg kunne spørre her på CG om det var noen her med vista og trådløst internett som kunne hjelpe meg med dette problemet.

Takk for hjelpende svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Installerte Vista på en ny stasjonær PC med WiFi i denne uken og fikk samme problemene som deg. Jeg vil anta at dette er software problem og ikke hardware problemer.

Fikk installert nettverksdelen uten problemer samt at den fant acesspointet med sterkt signal, men når jeg skulle starte IE så kom jeg ikke på nett.

Husker ikke helt hva jeg gjorde, men jeg restartet og deaktiverte/aktiverte flere ganger - plutselig var vi på nett. Trur jeg fjernet driversettet til trådløse kortet en gang også. Det virker nå...... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...