Ernie Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kort og greit er det noen bindingstid på nevnte abo. og i så tilfelle hvor lang er den? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kort og greit er det noen bindingstid på nevnte abo. og i så tilfelle hvor lang er den? hva med og sjekke kilden på www.online.no ? Jeg vil tro det er et års binding hvis du ikke ønsker en svært mye dyrere innstallajonspris. Og hva er poenget når du får f.eks 384/128 med fri bruk hos bluecom for 398.- pr mnd? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Kort og greit er det noen bindingstid på nevnte abo. og i så tilfelle hvor lang er den? hva med og sjekke kilden på www.online.no ? Jeg vil tro det er et års binding hvis du ikke ønsker en svært mye dyrere innstallajonspris. Og hva er poenget når du får f.eks 384/128 med fri bruk hos bluecom for 398.- pr mnd? poenget er at jeg vil vite hvor lenge jeg må holde ut med denne linjen før jeg nesten gratis kan gå over til NGT... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 poenget er at jeg vil vite hvor lenge jeg må holde ut med denne linjen før jeg nesten gratis kan gå over til NGT... Du kan jo gratis gå opp til et abb uten begrensning. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 poenget er at jeg vil vite hvor lenge jeg må holde ut med denne linjen før jeg nesten gratis kan gå over til NGT... Du kan jo gratis gå opp til et abb uten begrensning. det er ikke gratis det da... 200kr bare får å endre... i tillegg minst 100kr ekstra i mnd, 200kr ekstra per mnd hvis jeg vil ha den samme hastigheten inn og ut... Skulle ønske jeg kunne gå over til NGT, men det vil koste meg 1000kr for å avbryte og ca 600kr for å installere det nye utstyret, men det vil ikke koste meg noe mer ekstra per mnd finnes ingen smutthull da...? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg bestilte Nye Online ADSL i begynnelsen av Desember (bare pga. fri etablering og fri bruk ut 2003) Jeg har fått opplyst av tre (3) Telenor ansatte at jeg kan endre kostnadsfritt til Online ADSL 704/128, dette gjør jeg i slutten av mnd. har fått mail om at det er fri bruk ut januar også. (Hadde ikke bestilt Nye ADSL hvis ikke jeg fikk opplyst at jeg kostnadsfritt kunne endre det) Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Jeg bestilte Nye Online ADSL i begynnelsen av Desember (bare pga. fri etablering og fri bruk ut 2003) Jeg har fått opplyst av tre (3) Telenor ansatte at jeg kan endre kostnadsfritt til Online ADSL 704/128, dette gjør jeg i slutten av mnd. har fått mail om at det er fri bruk ut januar også. (Hadde ikke bestilt Nye ADSL hvis ikke jeg fikk opplyst at jeg kostnadsfritt kunne endre det) Ja vel... du vet vel ikke om det gjelder også for overføring til 384/128 da...? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 ernie85: Det vet jeg ikke, det kan godt være det er korrekt det de andre sier her, at det koster penger, men ikke f..n om jeg skal betale noe for det så lenge jeg har fått opplyst mange ganger at det bare er å ringe inn og endre uten kostnad Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 ernie85: Det vet jeg ikke, det kan godt være det er korrekt det de andre sier her, at det koster penger, men ikke f..n om jeg skal betale noe for det så lenge jeg har fått opplyst mange ganger at det bare er å ringe inn og endre uten kostnad du har RETT til å få en gratis overgang siden 3 TN ansatte har sagt det..., men det var meg da... 1600kr for å gå over til NGT, er en del det... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Jeg bestilte Nye Online ADSL i begynnelsen av Desember (bare pga. fri etablering og fri bruk ut 2003) Jeg har fått opplyst av tre (3) Telenor ansatte at jeg kan endre kostnadsfritt til Online ADSL 704/128, dette gjør jeg i slutten av mnd. har fått mail om at det er fri bruk ut januar også. (Hadde ikke bestilt Nye ADSL hvis ikke jeg fikk opplyst at jeg kostnadsfritt kunne endre det) du kommer til å bli SÅ skuffet når du leser dette: hvis du skal gå over fra nye online til 704/128 må du sponse TN kassa med 195kr... Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det betaler jeg ikke hvis ikke det blir totalt nødvendig (jeg skal ikke ha noe GB-grense) Det er TN sitt problem at de feilopplyser meg, men gjett om de driter i det når jeg ringer inn og skal skifte Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 Det betaler jeg ikke hvis ikke det blir totalt nødvendig (jeg skal ikke ha noe GB-grense) Det er TN sitt problem at de feilopplyser meg, men gjett om de driter i det når jeg ringer inn og skal skifte Vel dakkar deg... TN er en av Norges mest største stabeist... ikke betale de 195kr, lykke til... hvis du tilfeldigvis har det med gratis overgang skriftlig på et papir så er det straks mye enklere, men hvis jeg ikke tar totalt feil så har du vel ikke det... GOOD LUCK! sier jeg bare [edit] Har kommet meg vekk fra noe av fustrasjonen så da sier vi bare lykke til i stedet for in my et sted bak... [/edit] Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 hvis du tilfeldigvis har det med gratis overgang skriftlig på et papir så er det straks mye enklere, men hvis jeg ikke tar totalt feil så har du vel ikke det... GOOD LUCK! sier jeg bare Det er derfor man bør ha opptager tilkoblet linja slik at man kan dokumentere påstandene fra firmaet. Lovlig er det også uten at du behøver og opplyse om det til din samtalepartner. Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 ernie85: Hva er det du er så forbanna for? jeg er jo klar over at det blir vanskelig, men selvfølgelig så skal jeg prøve. Hadde ikke du prøvd kanskje?! :o Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2003 ernie85: Hva er det du er så forbanna for? jeg er jo klar over at det blir vanskelig, men selvfølgelig så skal jeg prøve. Hadde ikke du prøvd kanskje?! :o Vel, jeg er litt sur på TN akkurat nå... jeg prøver å finne en billig løsning for hvordan bli kvitt denne DRITT linja!!!!!! Det er jo faen meg ingen løsninger som vil koste meg mindre enn 1400kr tilsammen det neste året... og joda jeg vil nok etter hvert komme til å prøve mye for å komme meg unna... tenker akkurat nå etter om det er noe feil med linja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå