Gå til innhold

Overføre filer med "PS3 Portal"

the_pilot

Anbefalte innlegg

I mangel av ekstern harddisk med FAT32 trodde jeg at PS3 Portal-programmet skulle være redningen.

Har satt opp serveren, åpner porter, og kjørt igang. Jeg får tilgang til filene etc. på PSen, men på 0% og etter 74 460 bytes overført stopper det opp. Både på PCen og PSen. Dette gjelder samtlige typer filer. Lokalt på PCen fungerer det fint å komme inn og hente ned ned via PS3 Portal, men ikke fra PSen

Hva er gale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå fått lastet ned programmet og prøvd meg.

Har du høyreklikket mappene/filene som skal opplastes til PS3'en slik at de blir røde? Slik jeg forsto det, var dette ganske essensielt.

Anyways. Høyreklikk en mappe: Upload > Upload for accounts > Anyone.

Når jeg prøver å få tak i filene vie Web browser på PS3 får jeg en error code 00000003. Så kanskje problemet ligger hos browser'n i maskina?

Det jeg lurer på er; når man klikker på den fila man vil laste ned, er det det samme som "save target as"? Denne funksjonen savner jeg!

Lenke til kommentar
Har nå fått lastet ned programmet og prøvd meg.

Har du høyreklikket mappene/filene som skal opplastes til PS3'en slik at de blir røde? Slik jeg forsto det, var dette ganske essensielt.

Anyways. Høyreklikk en mappe: Upload > Upload for accounts > Anyone.

Når jeg prøver å få tak i filene vie Web browser på PS3 får jeg en error code 00000003. Så kanskje problemet ligger hos browser'n i maskina?

Det jeg lurer på er; når man klikker på den fila man vil laste ned, er det det samme som "save target as"? Denne funksjonen savner jeg!

9267422[/snapback]

Jeg får akkurat samme feil. Error code 00000003. Jeg aner ikke om maskinen browseren tolker det som "save target as", eller hva den tenker. Etter å ha lest både FAQ og guider kan jeg ikke finne noe som beskriver noe endringer som skal gjøres på PSen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...