Korka Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 1g for et lite fattig et og 7 for et svært Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Held på å bli galen her eg sitter! 55% 1805/3112 har tatt laaang tid! Sikkert ikkje ingame før halv 7 og skal vekk heile helga! Lenke til kommentar
cloud85 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har alle fått dx10 til å funke? ville ikke hake av til meg, selv om jeg har 8800gtx 756mb ram og vista ultimate... noe jeg må gjøre for å aktivere dx10 før spillet starter? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har alle fått dx10 til å funke? ville ikke hake av til meg, selv om jeg har 8800gtx 756mb ram og vista ultimate... noe jeg må gjøre for å aktivere dx10 før spillet starter? jeg har samme problemet.... Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Begyner å elske dette spillet nå, milijøet er så utrolig vakker, spesielt the shire, storkoser meg der. Alltid hjelp å få av folk, folk er ganske høflige. Se en samtale mellom NPCene Endret 26. oktober 2007 av thadon Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjedelig å spille aleine Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hehe. The Shire er en meget folketom plass. Startet heldigvis i Bree siden jeg var Man, men tok en tur til The Shire etterpå (endte opp med å gjøre alle questene der). Det var forholdsvis sjeldent jeg støtte på andre spillere. Fellowshipquests var håpløst å få hjelp med, men siden jeg hadde questet en del i Bree først, var det ikke noe problem å gjøre de alene (bortsett fra "The fate of Prunella Boffin som jeg ser du har i quest-logen din der). Endret 29. oktober 2007 av stalker. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Starta faktisk ikke i the shire, var bare inom en tur der forå ta diverse små quester som jeg ikke hadde tatt. Holder på med bok1, et helvete å få tak i hjelp. Fant en veldig grei spiller som hjalp meg til kapittel 8 + at jeg fikk en to hands øks som var ganske bra. Gief friends nick:Grischnach Server: Laurelin Endret 29. oktober 2007 av thadon Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Starta faktisk ikke i the shire, var bare inom en tur der forå ta diverse små quester som jeg ikke hadde tatt. Holder på med bok1, et helvete å få tak i hjelp. Fant en veldig grei spiller som hjalp meg til kapittel 8 + at jeg fikk en to hands øks som var ganske bra. Gief friends nick:Grischnach Server: Laurelin Prøv å finn deg et aktivt Kinship, der kan du ofte få hjelp når du trenger det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jupp, har funnet meg et nå Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bare lurer på en ting. Kommer jeg inn i den samme historien og de samme Epic-questene etter Prologue, uansett hvilken race jeg velger? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bare lurer på en ting.Kommer jeg inn i den samme historien og de samme Epic-questene etter Prologue, uansett hvilken race jeg velger? Ja det gjør du. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Er Lotro europe siden nede? Jeg prover a lage meg trial account f0or a prove spilelt, men far ikke opp Lotro-europe siden. Lotro.com virker, men ikke lotro-europe.com. Edit: Selve siden virker naa, men far ikke opp trial delen. Edit2: Na virker det. Endret 4. november 2007 av Hamaestra Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Den virker å være nede for øyeblikket ja.. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Der fikk ejg fiksa account. Noen som vet om hvilke realm som er bra? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Der fikk ejg fiksa account. Noen som vet om hvilke realm som er bra? Laurein skal være den mest "riktige" med flest seriøse spillere såvidt jeg har forstått. Spiller på den selv og er veldig fornøyd med medspillerne Lenke til kommentar
X672 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Der fikk ejg fiksa account. Noen som vet om hvilke realm som er bra? Evernight Endret 4. november 2007 av X672 Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Laurelin er jo den eneste rollespil-serveren på engelsk ihvertfall Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Laurelin er bra ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå