Betenkt Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Nå har spilletiden min gått ut, og jeg lurer på hvor lenge de "lagrer" kontoene. 9612542[/snapback] En god stund.. rundt et år? Disse accountene går jo over flere spill så i så fall blir det bare din subscription som blir slettet. Min spilletid går ut onsdag, kjøpe GC i morgen ^^ BTW Spilte GTA2 i dag, deretter spilte jeg LOTRO! Det var utrolig moro! Ble facintert av grafikken igjen ^^ Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå har spilletiden min gått ut, og jeg lurer på hvor lenge de "lagrer" kontoene. 9612542[/snapback] En god stund.. rundt et år? Disse accountene går jo over flere spill så i så fall blir det bare din subscription som blir slettet. Min spilletid går ut onsdag, kjøpe GC i morgen ^^ BTW Spilte GTA2 i dag, deretter spilte jeg LOTRO! Det var utrolig moro! Ble facintert av grafikken igjen ^^ 9613020[/snapback] Fascinert* *pirkepirke* Huff, det er lite aktivitet i info-tråden, mest bare views... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Vel... tenker jeg skal beholde kontoen min, slik at hvis de legger til Rohan eller noe lignende kan jeg ta det opp igjen. En annen grunn er at det er vanskelig å "bli kvitt" europeiske LOTRO kontoer. Endret 2. oktober 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nå har spilletiden min gått ut, og jeg lurer på hvor lenge de "lagrer" kontoene. 9612542[/snapback] En god stund.. rundt et år? Disse accountene går jo over flere spill så i så fall blir det bare din subscription som blir slettet. Min spilletid går ut onsdag, kjøpe GC i morgen ^^ BTW Spilte GTA2 i dag, deretter spilte jeg LOTRO! Det var utrolig moro! Ble facintert av grafikken igjen ^^ 9613020[/snapback] Fascinert* *pirkepirke* Huff, det er lite aktivitet i info-tråden, mest bare views... 9619692[/snapback] BAH! XD Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hehe, skal ikke gjøre det igjen. Hvorfor ingen respons i info-tråden? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Hehe, skal ikke gjøre det igjen. Hvorfor ingen respons i info-tråden? 9624229[/snapback] Fordi den er bra da vøttø.. Ikke noe å pirke på EDIT: LEIF! :@ Endret 3. oktober 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den house-greia kan være verdt å adde... Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den house-greia kan være verdt å adde... 9627658[/snapback] Næh? Sier du det? Det var nytt XD Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja, utrolig nok sa jeg faktisk det... Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg lurer litt på om jeg skal begynne å spille igjen... Spilte ganske mye etter at det kom ut, men plutselig ble jeg ganske lei. Nå frister det ganske mye å plukke det opp igjen. Men det kommer jo så mange andre gode spill ut nå som jeg bare må ha, som assassins creed, CoD4, Soldier of Fortune 3 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Level kom du til da? Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Var vel 38 mener jeg Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nå fikke jeg så satans lyst til å kjøpe et 2 månderskort. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvor mye nytt er det som har kommet i spillet nå da siden release? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Veldig mye faktisk. For mye til å ramse opp her. Ta en titt på features til Book 10 f.eks. Book 11 kommer nå på onsdag. Siden release er det kommet ett nytt område, over 100 nye quests, nye items o.s.v. På onsdag kommer to nye områder, 100 nye quests +++ En morsom ting som kommer med Book 11 er muligheten for å kjøpe hus! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Nice Holder på å patche spillet nå Lenke til kommentar
X672 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Veldig mye faktisk. For mye til å ramse opp her. Ta en titt på features til Book 10 f.eks. Book 11 kommer nå på onsdag. Siden release er det kommet ett nytt område, over 100 nye quests, nye items o.s.v. På onsdag kommer to nye områder, 100 nye quests +++En morsom ting som kommer med Book 11 er muligheten for å kjøpe hus! Codemasters Online and Turbine to unveil Book 11: Defenders of Eriador for The Lord of the Rings Online™ Codemasters Online and Turbine, Inc. announce the details of the third free content update for subscribers to The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™. Book 11: Defenders of Eriador continues the epic story of The Lord of the Rings Online adding over 100 new quests, a new 12-player raid, two new areas in Middle-earth and introduces the player housing system. Book 11: Defenders of Eriador will be available to European subscribers of The Lord of the Rings Online on October 25, 2007. Er nok på Torsdag http://community.codemasters.com/forum/sho...3208509#3208509 Endret 21. oktober 2007 av X672 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Veldig mye faktisk. For mye til å ramse opp her. Ta en titt på features til Book 10 f.eks. Book 11 kommer nå på onsdag. Siden release er det kommet ett nytt område, over 100 nye quests, nye items o.s.v. På onsdag kommer to nye områder, 100 nye quests +++En morsom ting som kommer med Book 11 er muligheten for å kjøpe hus! Codemasters Online and Turbine to unveil Book 11: Defenders of Eriador for The Lord of the Rings Online™ Codemasters Online and Turbine, Inc. announce the details of the third free content update for subscribers to The Lord of the Rings Online™: Shadows of Angmar™. Book 11: Defenders of Eriador continues the epic story of The Lord of the Rings Online adding over 100 new quests, a new 12-player raid, two new areas in Middle-earth and introduces the player housing system. Book 11: Defenders of Eriador will be available to European subscribers of The Lord of the Rings Online on October 25, 2007. Er nok på Torsdag http://community.codemasters.com/forum/sho...3208509#3208509 Har ikke spilt på noen dager jeg Litt mye lekser forrige uke også driver jeg å rydder i musikksamlinga. I mitt kin må alle over lvl35 betale 500s til hus. Når noen kommer til 35 må de også., De er ikke noen frist, tror jeg, men det SKAL inn slik at det ikke bare blir noen som betaler. Greit opplegg, gode ledere Bruker Ventrilo også da.. Guardians of the West. Laurelin Lenke til kommentar
Walts Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tenkte jeg bare skulle spørre her istedenfor å lage en ny tråd. Noen som kan gi meg en kort forklaring på forbedringer i Lotro siden jeg spilte sist (før sommern) Fikk litt lyst til å spille igjen men sist mistet jeg lysten grunnet hadde en del problemer å finne ut av alle quest, og var vanskelig å finne folk til group quest (liker best solo questing) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Tenkte jeg bare skulle spørre her istedenfor å lage en ny tråd. Noen som kan gi meg en kort forklaring på forbedringer i Lotro siden jeg spilte sist (før sommern) Fikk litt lyst til å spille igjen men sist mistet jeg lysten grunnet hadde en del problemer å finne ut av alle quest, og var vanskelig å finne folk til group quest (liker best solo questing) Veldig mye faktisk. For mye til å ramse opp her. Ta en titt på features til Book 10 f.eks. Book 11 kommer nå på onsdag. Siden release er det kommet ett nytt område, over 100 nye quests, nye items o.s.v. På onsdag kommer to nye områder, 100 nye quests +++En morsom ting som kommer med Book 11 er muligheten for å kjøpe hus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå