Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Litte "sjabbing" her nå ja! :p

Hva mener du med location systemet? Koordinater fungerer på den måten at når du muser over kartet, så ser du også koordinatene til musepekeren. Dette kan være kjekt visst du f.eks har koordinatene til en person eller plass du skal finne, så muser du bare over kartet til du "treffer" riktig koordinat.

Elendig forklart, men håper du skjønte noe! :)

Lenke til kommentar
Mase om WoW? Hva i...? Jeg bare sa at det var enklere siden det finnes flere utvalg av addons. JEEEEZ.

9578125[/snapback]

Javel, da så. Da er jeg sikker på at alle skjønte hvordan location systemet i LOTRO fungerer. Svar: WoW = Addons.

Angående mase om WoW, kan vel si at det finnes en eller annen post fra deg der LOTRO vs WoW er diskutert.. :dontgetit:

Men la oss ikke diskutere OT, poenget mitt var at det er greit å svare på spørmål folk lurer på! :)

Lenke til kommentar
Men det er jo sant det FancyPants sier. Uten å sammeligne med andre spill hadde det vært veldig greit om LOTRO faktisk var litt greiere med tanke på addons. Alt jeg har sett har vært et par skins til interfacet... Ikke så mye å experimentere med...

9578388[/snapback]

Helt enig med deg, men det hjelper liksom ikke så mye. :)

Skjønner heller ikke helt hva man skal med koordinatene..har aldri hatt bruk for dem selv hvertfall..

Lenke til kommentar
Dere kjenner sikker til denne siden. (visst ikke, kjenn den! :thumbup: ) Når du beveger musepekeren over kartet, så ser dere koordinatene øverst. Dette gjør at du kan finne eksakte posisjoner til diverse ting og tang, visst du vet koordinatene til disse da. Koordinater til Quests o.s.v finner dere f.eks her!

9576095[/snapback]

Burde kansje sakt at det der ikkje fungere ingame da... einaste måten å få opp kordinater på ingame er å skrive "/loc" og da får du opp kordinatene der du står der og da.

Lenke til kommentar
Dere kjenner sikker til denne siden. (visst ikke, kjenn den! :thumbup: ) Når du beveger musepekeren over kartet, så ser dere koordinatene øverst. Dette gjør at du kan finne eksakte posisjoner til diverse ting og tang, visst du vet koordinatene til disse da. Koordinater til Quests o.s.v finner dere f.eks her!

9576095[/snapback]

Burde kansje sakt at det der ikkje fungere ingame da... einaste måten å få opp kordinater på ingame er å skrive "/loc" og da får du opp kordinatene der du står der og da.

9579913[/snapback]

Genialt med en kommandoe som eks.: /trackloc også ble det merka på mappen?.. Hmm.. Addons er vel i følge Turbine juks?

Lenke til kommentar
Men det er jo sant det FancyPants sier. Uten å sammeligne med andre spill hadde det vært veldig greit om LOTRO faktisk var litt greiere med tanke på addons. Alt jeg har sett har vært et par skins til interfacet... Ikke så mye å experimentere med...

9578388[/snapback]

Enig. Addons slik som gjør at nederst på mappet står coordsene hvor du er og slikt. Uten å trykke en /. Og Class addons og slikt som gjør hverdagen in-game enklere for den individuelle. Og èn ting til, det er ingen off-topic i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...