Korka Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ered Luin? Shire? Bree Land? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er ny i spillet og lurer på hvor det er best å "solo" queste i lvl 11-17 ++Er Dwarf Champion. 9378081[/snapback] På øst-siden av Ered-Luin og Archenland i Bree vil jeg tro.. The Shire har og noen fine steder, eks Needhole. Spiller du på Lauerlin? kontakt Kuriados for hjelp Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Her ventet jeg på noen som kunne hjelpe meg å utrydde noen gjenferd slik at jeg kunne finne en person som het malin. Desverre kom det ikke nok folk, men jeg fikk ihvertfall dette artie bildet fra det 9375219[/snapback] Det bildet er gull verdt. *Ler* Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Fikk Ferocious Strike nå nettopp, tok et par timer med Wight farming i Trollshaws, men det gikk til slutt. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Da har jeg installert Lotro, og skal straks åpne kontoen igjen. Tror jeg skal spille på Laureline og lage en Burglar... EDIT: Konto åpnet. :> Endret 1. september 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Da har jeg installert Lotro, og skal straks åpne kontoen igjen. Tror jeg skal spille på Laureline og lage en Burglar... EDIT: Konto åpnet. :> 9402742[/snapback] Hehe. Mener bestemt å huske at du tidligere har skrevet at du ikke syntes LOTRO var noe særlig? Hva fikk deg til å ombestemme deg? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En fra gammel kinshipet mitt som sa at alle forlot Kinshipet og alt gikk elendig, så jeg tenkte at jeg skal power-levle en ny char, fordi nå kan jeg godt med mmorpg's. Og jeg må likevel skjekke innom char'sene mine og se hva som har skjedd. + At jeg syntes Lotro er fint når WoW blir reps. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Da har jeg installert Lotro, og skal straks åpne kontoen igjen. Tror jeg skal spille på Laureline og lage en Burglar... EDIT: Konto åpnet. :> 9402742[/snapback] Hehe. Mener bestemt å huske at du tidligere har skrevet at du ikke syntes LOTRO var noe særlig? Hva fikk deg til å ombestemme deg? 9403195[/snapback] Mener også å huske opptil flere negative innlegg om LOTRO! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Får ikke åpna spillet anyways... -_- Har Windows 2000, når jeg skipper videoene blir hele skjermen svart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) edit: Nå har jeg fått til launcheren.. men jeg får bare svart skjerm når clienten blir starta. Har fiksa directx og har siste driver til skjermkortet. what to do? Endret 1. september 2007 av Slettet-v6cLnSOv3V Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Noen som vet om bra sted å sanke medium hide da? har nettopp skifta til armourer, som inkluderer Tailor... Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Vet bare et sinnsykt bra sted for Pristine Hides... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Etter min subscription går ut i slutten av September kommer jeg nok til å slutte å spille LOTRO. Tror jeg rekker 50 innen den tid, selv om pc-en min skal inn på service. Hvorfor? Vel, lotro har mange feil, og reputation systemet deres (som gir få gode item rewards) er en av dem, mangelen på PvP er en annen. ("skikkelig" PvP) Skal prøve å få med meg det jeg ikke har fått med meg ennå, og det er; Carn Dum Urugarth Barad Gularan (det er en instance, right?) Book8 (er det noen minneverdige quests i den?) + Massevis av random quests i Noen andre tips om ting jeg bør få med meg? Helegrod er ikke noe særlig viktig for meg, da jeg har raidet nok i WoW. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Første tips er at jeg får/kjøpe kontoen din. Lenke til kommentar
arlion Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 både bok 8 og 9 har noen virkkelig minne verdige quests i seg! nevner Book 8 Chapter 5 og Book 9 Chapter 2. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Etter min subscription går ut i slutten av September kommer jeg nok til å slutte å spille LOTRO. Tror jeg rekker 50 innen den tid, selv om pc-en min skal inn på service. Hvorfor? Vel, lotro har mange feil, og reputation systemet deres (som gir få gode item rewards) er en av dem, mangelen på PvP er en annen. ("skikkelig" PvP) Skal prøve å få med meg det jeg ikke har fått med meg ennå, og det er; Carn Dum Urugarth Barad Gularan (det er en instance, right?) Book8 (er det noen minneverdige quests i den?) + Massevis av random quests i Noen andre tips om ting jeg bør få med meg? Helegrod er ikke noe særlig viktig for meg, da jeg har raidet nok i WoW. 9410262[/snapback] STEMNINGEN! Endret 2. september 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
alinor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 En fra gammel kinshipet mitt som sa at alle forlot Kinshipet og alt gikk elendig, så jeg tenkte at jeg skal power-levle en ny char, fordi nå kan jeg godt med mmorpg's. Og jeg må likevel skjekke innom char'sene mine og se hva som har skjedd. + At jeg syntes Lotro er fint når WoW blir reps. 9403212[/snapback] Hvilken server var det du spilte på? Laurelin i så fall hvilken guild var det som gikk ad dundas med? Skjedde nøyaktige det samme med meg i min guild var borte to uker og plutselig var alle borte et par få stykker igjen. Jævlig kjipt var en morsom guild. Het The High Council of Middle-Earth. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Spiller på Eldar. Og kinshipet var Faith. Bare noen få igjen nå. *cry* Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 The Guardians of the West. Mange and growing Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Flott tråd. Gøy med litt småsnakk. Men vet dere hvordan jeg kan skifte server med chars'a mine? Vil skifte til Eldar for å spille med kompiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå