Tabris Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Da har jeg lastet ned free trial og prøvd dette spillet i går og i dag. Må si jeg liker det veldig godt! Regner med jeg kommer til å abonnere på dette fremover, ja! Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Da har jeg lastet ned free trial og prøvd dette spillet i går og i dag. Må si jeg liker det veldig godt! Regner med jeg kommer til å abonnere på dette fremover, ja! Hjertelig velkommen skal du være Hvilken server spiller du på? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har også startet opp igjen, kose meg veldig mye. Vist noen vil si her eller har et kjekt Kinship så er jeg på utkikk Tampton på Laurelin Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hjertelig velkommen skal du være Hvilken server spiller du på? Takker! Jeg spiller på Elendilmir. Lenke til kommentar
Aginaridan Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bare et lite nudge; Elendilmir er US-server. Vet ikke om det var intensjonen å spille der eller EU. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg vet, men da jeg startet min free trial så hadde jeg ikke tilgang til noen EU-servers. Lenke til kommentar
Svennulf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg vet, men da jeg startet min free trial så hadde jeg ikke tilgang til noen EU-servers. LOTRO US og LOTRO EU bruker forskjellige klienter (og har forskjellige nettsteder), så du vil ikke få opp en EU-server i en US-klient. Om det er et poeng for deg å spille på en EU-server i det hele tatt da. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Nei, det har egentlig ikke så mye å si for meg. Nå har jeg uansett investert så mye i den karakteren jeg har at jeg ikke ønsker å starte helt på ny igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå