Caindey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er lvl 30 Elf Hunter på Evernight. Er med i et kin med godt miljø og 35 stk i lvl 60 ^^,Bare si fra hvis noen her trenger å bli med i kin driver daglig å flyr rundt på Evernight selv. har en 60 champ som main, i et større kinship. hvilket kinship er det du er i? Oppressors Of The Dark Lands Det må jeg helt ærlig si at jeg faktisk ikke kan huske å ha sett rundt om i 21st og omegn. så det har jeg ikke hørt om du er selv i Legends Of Middle Earth. Var med i Exiles Of Beleriand før jeg bytta. Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvordan f.eks bukker man i spillet? Ved å skrive f.eks "Hi" vinker du jo, og ved å stille et spørsmål trekker man på skuldrene... Men er det flere andre typer kroppspråk? Skjer ofte at folk kommer og bukker foran meg, blir jo helt skjelven. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Tror det er /bow Det finnes også flere andre kommandoer. F.eks: /salute /flip /handstand /pose Husker ikke flere at the mment, men er mange flere Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 http://lotro-wiki.com/index.php/Commands Bla ned til der det står Emotes Var visst ganske mange Lenke til kommentar
Caindey Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ligger jo også en hel liste med emotes in-game å. er bare å bla de fram på samme sted som du velger hvilken chat du ska være på om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jepp. Om du trykker til venstre for chatte-linja får du opp alle emotene du kan bruke (spredt over flere "sider", så trykk More emotes.) Husk også at du kan skrive noe etter selve emoten for å forandre teksten om du vil. Om jeg heter Bob og skriver /mood_angry vil det normalt stå "Bob is angry". Jeg kan skrive noe annet, så det for eksempel står "Bob is pretty pissed off and thinks there are too many dwarves here." Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Etter å hørt på Summoning en periode og sett gjennom ringenes herre filmene fikk jeg noe inni svarte lyst til å prøve LOTRO igjen, men prøver hele 7 dagers trailen istedet for å betale for en måned. Er det fortsatt noe liv i spillet? Syntes det er relativt kjedelig å levle alene så hadde vært flott om det fortsatt er folk i spillet. Lenke til kommentar
Caindey Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er da mer enn nok folk rundt om på serverene ville jeg tro. Hører no snakk om at noen servere er mere befolket enn andre. Jeg ser ihvertfall folk hvor enn jeg beveger meg i 'lill' midgard Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Er fortsatt mange spillere, men spesielt på høy level. Men skal gå fint an å få FS på det meste uansett. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 jeg er på Gilrain serveren, og levler for tiden opp en rune Keeper som er lvl30 nå. Vil ikke si at det er vanskeligere å få fellowships nå enn da spillet var helt nytt. Lenke til kommentar
Caindey Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Er på Evernight serveren jeg da. tror ikke det er sååå mange folk der som kanskje de andre nevnte serverene? men har hvertfall noen alts på rundt lvl 13-15 å det er ikke no stress å få fs som nevnt over her Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har et problem. Imens jeg spiller, så fryser plutselig bildet og det kommer en høy og ekkel pipe/hakke-lyd fra PCn. Da er eneste utvei å skru av PCn med knappen, og starte opp igjen. Hvorfor skjer dette? Vet at det ikke har noe å gjøre med at PCn er for dårlig, er en av de kraftigste HP-maskinene(bærbar), og spiller LOTRO på andre maskiner som er dårligere uten problemer. Verdt å merke seg at jeg ikke hadde dette problemet før, det funket fint de første to ukene, men i de siste to ukene skjer dette etter ca 20 min med spilling. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har et problem. Imens jeg spiller, så fryser plutselig bildet og det kommer en høy og ekkel pipe/hakke-lyd fra PCn. Da er eneste utvei å skru av PCn med knappen, og starte opp igjen. Hvorfor skjer dette? Vet at det ikke har noe å gjøre med at PCn er for dårlig, er en av de kraftigste HP-maskinene(bærbar), og spiller LOTRO på andre maskiner som er dårligere uten problemer. Verdt å merke seg at jeg ikke hadde dette problemet før, det funket fint de første to ukene, men i de siste to ukene skjer dette etter ca 20 min med spilling. Er pipingen fra PC-speakern eller fra høytalerene? Har du noe program som du kunne sjekket temperaturer med? Høres mest sannsynlig ut at det er noe i de baner. Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmm, kan noen linke til et program som kan måle temperatur, da? Men PCn virker ikke noe varm i det hele tatt når dette skjer, dog. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Skjer det kun i dette spillet eller uansett hvilket spill du spiller? Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hm, det vet jeg faktisk ikke, da dette problemet nylig har komme topp, og jeg ikke har spilt andre spill enn LOTRO siden da. Men skal prøve noe annet så snart jeg rekker det. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmm, kan noen linke til et program som kan måle temperatur, da? Men PCn virker ikke noe varm i det hele tatt når dette skjer, dog. Speedfan fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 hvis ikke problemet er relatert til temperatur så kan det være grafikkrelatert. Prøv nyeste grafikkdriver. Min Dell Inspiron 1720 hadde en tendens til å slå seg av helt umotivert da den var helt ny, etter en stund la Dell ut oppdatert grafikkdriver på Hjemmesida si. Da jeg la inn den nye driveren så var problemet borte. Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmm, det er mulig. Skal prøve det. Men oppgraderte slikt for ikke så lang tid tilbake.. takk for tips allesammen uansett;) Skal se hva jeg finner ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå