Ulleboy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvilken server er det som er mest populated om dagen? Spiller på Eldar, men synes det er lite liv der : / Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Er ganske mye liv på Evernight ihvertfall Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Litt kjett, for har en 31 hunter på Eldar, og virker som det er dårlig med liv der : / Vil heller spille på en server der det er mye folk. Transfer er jo en mulighet men, har liksom ikke penger til det. Noen som veit hvilken server som er mest populated? Lenke til kommentar
Triggers Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De fleste spiller vel på Laurelin, Snowbourn og Eldar. Men de fleste er vel i Moria og Lothlorien nå, så kanskje derfor du ikke ser så mange folk? Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De fleste spiller vel på Laurelin, Snowbourn og Eldar. Men de fleste er vel i Moria og Lothlorien nå, så kanskje derfor du ikke ser så mange folk? Joda, kan være det : p Men nå skal jeg prøve og rerolle Dwarf Champion på Laurelin. Se om jeg orker og lvle det : ) Eller så får jeg ty tranfer. For ettersom jeg leste, så var Laurelin en server med folk på alle lvler. Og Snowbourn skal vel være den serveren med mest folk, men vil prøve RP : ) Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor lærer jeg å crafte? Er det også den mest effektive måten å få XP på? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hvor lærer jeg å crafte? Er det også den mest effektive måten å få XP på? Hvor er du? Om du har kommet deg til Bree, så kan du gå til crafting hall og snakke med han som står til høyre med en gang du kommer inn å lræe deg å crafte. Du får ikke noe XP av å crafte, men du kan tjene mye penger etterhvert Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Aha, da ble jeg straks mye klokere. Takker:) Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Merket nå etter å ha begynt på nytt igjen med Lotro at de har "nerfet" en del quests i starten, var lvl16 før jeg trengte å gjøre fellowship quests. Det var siste delen av bok 1 jeg trengte fellowship til(Orongot eller noe). For såvidt greit for meg da jeg har spillt opp til lvl50 fra før av at jeg kan skippe noen fellowshps i starten. Er lvl17 på min Rune Keeper nå og har ikke daua enda så satser på å få den deeden på lvl20. De andre karakteren jeg har spillt på har jeg ikke greid det på. Endret 11. mai 2009 av Wowaddict Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Bruker dere noen spesiel metode for å komme i høyere level fortest mulig? Er det raskest å gå rundt og ta quests hele tiden, eller lønner det seg å gå rundt og slakte ulver hele tiden mens du spiller? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Det lønner seg å gå til et sted og snakke med alle med ring, så man får alle questene der. Så ser du hvilke som er på samme sted, deretter gjør du alle på samme sted før du leverer inn. Ikke gjør en og en quest, gjør alt på samme sted om gangen. Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Hva mener du med levere inn? Om det er det jeg tenker på, så gjør det jo vel det av seg selv. Altså slik at du får XP etter å ha tatt alle quests i f.eks The Shire, Bree-Land osv? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Med levere inn mener jeg å gå å snakke med fyren som startet questen når du har gjort det du skal gjøre slik at du får belønning i form av XP, penger og ting. Lenke til kommentar
Eon Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lurer på hvorfor lotro koster mye mindre i USA enn i Europa? Forskjellen er jo veldig stor etter min mening... Får meg til å ikke ville kjøpe spillet i Europa... Lenke til kommentar
kthjorpthjopøri Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er det meningen at patchern skal gå til 235% ++? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jess.. Mener den var på over 800% her Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Quote: Lurer på hvorfor lotro koster mye mindre i USA enn i Europa? Forskjellen er jo veldig stor etter min mening... Får meg til å ikke ville kjøpe spillet i Europa... Svar: Jeg betalte 199,- for Mines of Moria og synes selv at det er en ok pris, kan du skrive hva du kan få det for fra USA? Husk at det blir frakt i tillegg. Og så må du ta med i betrakning at når du kjøper USA versjon så kan du kun spille på Amerikanske servere, dvs. at du ikke kan spille sammen med noen på de Europeiske serverne. Du vil mest sannsynligvis få litt mere lagg også pga. avstanden. Lenke til kommentar
Eon Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Quote: Lurer på hvorfor lotro koster mye mindre i USA enn i Europa? Forskjellen er jo veldig stor etter min mening... Får meg til å ikke ville kjøpe spillet i Europa... Svar: Jeg betalte 199,- for Mines of Moria og synes selv at det er en ok pris, kan du skrive hva du kan få det for fra USA? Husk at det blir frakt i tillegg. Og så må du ta med i betrakning at når du kjøper USA versjon så kan du kun spille på Amerikanske servere, dvs. at du ikke kan spille sammen med noen på de Europeiske serverne. Du vil mest sannsynligvis få litt mere lagg også pga. avstanden. Det er den digitale versjonen jeg snakker om her: i USA http://store.digitalriver.com/DRHM/servlet...mp;Currency=USD Og i Europa: http://www.lotro-europe.com/buynow.php Lenke til kommentar
Caindey Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er lvl 30 Elf Hunter på Evernight. Er med i et kin med godt miljø og 35 stk i lvl 60 ^^,Bare si fra hvis noen her trenger å bli med i kin driver daglig å flyr rundt på Evernight selv. har en 60 champ som main, i et større kinship. hvilket kinship er det du er i? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er lvl 30 Elf Hunter på Evernight. Er med i et kin med godt miljø og 35 stk i lvl 60 ^^,Bare si fra hvis noen her trenger å bli med i kin driver daglig å flyr rundt på Evernight selv. har en 60 champ som main, i et større kinship. hvilket kinship er det du er i? Oppressors Of The Dark Lands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå