Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!


Anbefalte innlegg

Var vel nettopp derfor jeg kunne tenke meg det og heller bytte inn med noen som ville inn i hardcore bransjen som i f.eks WoW. Uansett jeg får ta en titt på prisene, kan det registreres med gamecard første gang eller må jeg bruke kredittkort en gang først?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Jeg må si Thorog var overraskende lett når det kom til stykket. Tok ham for første gang for noen dager siden. Vi har raidet Rift over lang tid å trengte en forandring så vi tenkte vi skulel prøve Thorog. Å var ikke veldig mange forsøkene som skulle til for å få ham ned.

Th Rift er jo mye vanskeligere syns jeg. Der må du jo faktisk bruke en god del tid på å sete deg inn i taktikken på bossene første gang du er på dem.

Vel... Som absolut alt anna (Ja, absolut alt, frå epic quests til Carn Dum) Er Thorog Nerfa til tusen... Han var mykje vanskeligare tidleg i historia til LOTRO. Mordirith var faktisk litt utfordrande då også.

 

Endgame i lotro er nesten som ein spøk, Det burde ikkje vere mulig å ta Balrog med 6 personer.

Lenke til kommentar

Sant det at alt for mye er nerfa. Men Thorog er ikke nerfet så mye etter hva jeg hørt.

Men nvm, nå whiner folk om at B14 er for vanskelig å snart nerfer de vel den også. :(

eneste de kunne nerfa ved B14 er å fjerne det gørr kjedelig angmarim sessionen, tar jo 200år å drepe de sneglene og å vekke de soldatene. :p

Lenke til kommentar
Lasta ned 7-dagers demoen, og spilt litt. Er lvl 10 Man champion nå, Aldvulf of Rohan, på Laurelin. Det er moro, men først og fremst pga. Tolkien-universet. Mye likt WoW, som jeg har startet og sluttet med et par ganger. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe det, men tenkte jeg bare skulle poste litt her. :)

 

Driver for tiden å quester rundt Combe. Hadde vært artig å få sett mer av de kjente karakterene. Rekker jeg det, eller kommer ikke det før høyere level? Bare koser meg, så tviler på jeg kommer noe særlig høyt før tiden er ute.

'

Link til demoen? må man betale for og spille demoen? eller er det helt 100% gratis

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er tradeskilling i Lotro? Spiller for tiden AoC og AO, men har blitt hektet på tradeskilling nå :roll:

Vet ikke hva du snakker om men tror det er ganske ikke eksisterende i lotro

 

Tradeskill = crafting og slikt. Vet at det eksisterer i lotro, har spilt det før.. men bare til lvl 16 og det er en stund siden.

Lenke til kommentar
Hvordan er tradeskilling i Lotro? Spiller for tiden AoC og AO, men har blitt hektet på tradeskilling nå :roll:

Vet ikke hva du snakker om men tror det er ganske ikke eksisterende i lotro

 

Tradeskill = crafting og slikt. Vet at det eksisterer i lotro, har spilt det før.. men bare til lvl 16 og det er en stund siden.

Crafting eksisterer så klart.. Aldri hørt ordet tradeskill før. Tror det er noe annet

Lenke til kommentar
Crafting eksisterer så klart.. Aldri hørt ordet tradeskill før. Tror det er noe annet

 

Tradeskill er vel bl.a. crafting, jo. En skill du bruker til å tjene penger med.

 

Korrekt, tradeskill = lage ting, enten for seg selv eller for å selge.

Trade betyr kjøp og salg, og har ingenting med crafting å gjøre. Trade skill kan oversettes "forhandlingsdyktighet".

Slikt finnes i mange RPG og er som oftest avhengig av charisma og rase... men ikke i LOTRO uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...