Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
disse updatsene dere snakker om.. er det vanelig game updates som updates automatisk på launcheren, eller er de med i disse "Book'sene"?

Lastet ned lotro digital download i går og driver å patcher spillet nå...

Men de "book'sene" må man laste ned manuelt fra nettet ikke sant..? =/

bøkene du snakker om er patchene som blir lastet ned :-) gjennom launcheren, når den er ferdig er du klar til å spille alt, så ingen ting å bekymmre seg over

man kan laste ned bøkene manuelt, noen får kjappere download speed av dette og velger å gjøre det.

men som sagt, launcheren laster ned alt du må ha for å kunne spille.

så bare å smøre seg med litt tolmodighet før du hopper in i den glade verden som er lord of the rings online!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Book 12 i dag, gleder meg til å kunne prøve ut det nye clothing systemet , samt en mulighet til å fikse hårfarge etter en liten tabbe ved creation.

Er lvl 42 Champ på Laurelin

Kontakt Andlos ingame hvis noen er interresert i fellwosip til noen quests.

Lenke til kommentar
Liker ikke at det er ganske mange bugs. Elsker de greiene med klær som vises og klær som gir stats.

Hvilke bugs?

F.Eks. en bug i det "try on-interfacet" der det mangler masse klær når du prøver på deg noe. Auction House virker og ganske bugget.

Har ikke merket noen bugs i outfit systemet, men det er definitivt bugs i AH. Det er masse ting og tang man ikke kan søke på. F.eks Indigo Dye. Skriver man "indigo" og trykker "search", finner den ingenting. Heller ikke om du skriver "ind". Man må derfor trykke på "Dyes" og "search", uten å skrive noe. Da finner den alt. Er mange navn AH ikke lenger takler...

Lenke til kommentar

Ah virker ikke, turbine jobber med en hotfix.

Pvp er jo bra nå Ta gate farm er i alle fall borte, men på Snowbourne er det vilt mye Pve i en pvp sone nå.

det er litt teit, men fikk den nye bua til min hunter, den var digg. abbselutt noe og anbefale :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Å fy så det frister å starte å spille igjen. Savner Barrow-Downs så utrolig mye, mitt første MMORPG, gud det var tider. Alle de enormt bra questene, harmonien og folkene. Tror nesten jeg skal røske liv i den gamle champion jeg hadde, eller starte helt på nytt. Fikk utrolig mange venner in-game, men har mistet kontakten stort sett. Så utrolig mye lore, savner spesielt stemmen til han fyren etter at man hadde gjort ferdig et chapter i en book. Book 1 husker jeg utrolig godt, med han lille dvergen i skogen i Barrow elns. ^_^

Så jeg vurderer strekt å starte opp igjen for moroskyld.

Precious memories.

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Grrr! Nå begynner jeg å bli lei. Kjøpte spillet for 2 dager siden, og har selvsagt laget ClickandBuy-account for å betale med VISA. På ClickandBuy-accounten min står det at jeg for øyeblikket er på en 30 dagers trialperiode før min første betaling blir gjort 2. april. Men inne på TURBINE-accounten min står det at min subscription gikk ut i oktober (når jeg prøvde en 7-dagers trial-key). Derfor får jeg ikke spilt spillet, selv om jeg har betalt for spillet og satt opp betaling. Har sendt mail til ClickandBuy, håper de kan hjelpe meg. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar

Skal prøve det, takker for hjelp. Ringte nettopp til ClickandBuy, og der fant de ingen feil. Da ligger feilen sannsynligvis hos Codemasters.

EDIT: Nå har jeg ringt Codemasters, og fikk beskjed om at accounten min skulle være i orden, og at de ikke kunne se noen problemer. Det eneste han kunne komme på var om jeg kanskje hadde installert feil client (altså US). Dermed fikk jeg en mail med flere mirrors for å laste ned EU istedenfor. Syns egentlig det var litt dårlig med tanke på at jeg kjøpte en EU-versjon av spillet, og dermed burde spillselgerne lagt ved en EU-client jeg kunne laste ned. Nå sitter jeg med 80 kb/s fra Gamershell, bare 23 timer igjen :roll:

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...