Gå til innhold

Småprat om/rundt LOTRO!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
JEG VIL SPILLE DETTE MEN JEG TRENGER NY PC NOEN ANBEFALINGER TIL EN GOD PC TIL VELDIG LAV PRIS INKLUDERT LOTRO OG KANSJE GAMERCARD?

Logitech har meget gode tastatur som jeg anbefaler deg først å investere i, ser ut som capslock tasten din har hengt seg oppe.

Ellers vil jeg heller anbefale å poste i hardware delen av foumet siden de fleste som er godt på HW og PCbygging sitter der.

Lenke til kommentar
JEG VIL SPILLE DETTE MEN JEG TRENGER NY PC NOEN ANBEFALINGER TIL EN GOD PC TIL VELDIG LAV PRIS INKLUDERT LOTRO OG KANSJE GAMERCARD?

Logitech har meget gode tastatur som jeg anbefaler deg først å investere i, ser ut som capslock tasten din har hengt seg oppe.

Ellers vil jeg heller anbefale å poste i hardware delen av foumet siden de fleste som er godt på HW og PCbygging sitter der.

Hehe... jeg har spørt der men det var for 2 månender siden har ikke fått et svar>:( Uansett er jeg villing til og bruke 4000 på bare maskin helst med mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Elkjøp er vel aldri noe å anbefale... Er du kjapp kan du få en demo pc hos komplett for 4300,- demo pc vil si at noe har bestilt den og ikke hentet den eller de har benyttet seg av angreretten. Her er iverftall en link. Om du ikke vil ha en demo pc er denne et alternativ. Men ingen av disse er serlig god til gaming-pc :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...