Xtra Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Lager en lignende tråd som det finnes lik av i WoW forumet, hvor man kan diskutere alt som egentlig ikke trenger en ny tråd, og lignende. Først vil jeg begynne med å si at jeg har funnet litt av gleden med spillet tilbake, og er nå halvveis til 43, og selv om jeg har vurdert å slutte kommer jeg til å spille til lvl 50 for å kunne vurdere spillet skikkelig. Informasjon om hva som kan komme i Book10: linky. Disse tingene gleder jeg meg til, (hvis de kommer med); Deeds Deed requirements have been lowered for completing deeds. Pretty healthy reductions. General New area - the gates of Annuminus in the Evendim region. Once again we may Track Resources on our mount, akkurat denne delen er herlig. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Track Resources? Nyttig tråd btw. Fikk lyst å begynne igjen... Må bare få cd-platen tilbake, så begynner jeg et nytt liv på Laureline. Så lenge en over lvl 35 orker å hjelpe meg igjennom alle noobquestene helt til jeg er høylvl nok til å klare meg selv. :!: Endret 12. august 2007 av Uchiha Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fin tråd.. Hva skal vi "småprate" om? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fortell meg hva "Track Resources" er! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Fortell meg hva "Track Resources" er! 9265626[/snapback] Du kan spore ressurser slik at de vises på minimapet, men slik spillet er nå vises de ikke når du er mounted. Det er så tungvint å måtte gå rundt til hver enkelt mine/vein. Vel småprat går vel egentlig om alt. f. eks "jeg fikk x item, hurra" bare for å ta en banalt eksempel. Uchiha: Hvilken lvl ble du? (før du frøs accounten din) Endret 12. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 En lvl 43, en 18 og en 20. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Der ^ sniken er char'sene jeg hadde. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Får vel småprate litt da... Er det noe en armourer kan crafte som er verdt gode penger på ah? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Haha, ja! Elven Solider armour, Brunished Ancient armour. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hvor mye snakker vi om? Når kan man lage de? Er det engangs oppskrifter? Edit: Fant ut når og hvordan Elven soldier armour lages, men ingen ting om den andre. Endret 12. august 2007 av Sniken_123 Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ancient armour skal mye med ancient ores til for å klare, + at du må være en ganske god armourer, + at man trenger masse ekstra for å kunne critte itemsa, altså gjøre de bedre enn vanlig. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hadde det ikke vært for at jeg ble litt lei og ikke spilte i en mnd hadde jeg nok vært høyere lvl. Starta 4 dager etter at spillet kom ut, grusomt irriterende å se på lvl 40+ players. Lvl29 da, halvveis til 30. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Begynn å spar opp gull. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Offisell info om Book10: Linky Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hva er pointet, når de får det nytt kontinent, skal jeg vurdere å åpne kontoen... Noen kan få kjøpe den btw. Har bare purples på 43 levelen... Og han er godt over halv-veis til 44, og mount. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Hva er pointet, når de får det nytt kontinent, skal jeg vurdere å åpne kontoen... Noen kan få kjøpe den btw. Har bare purples på 43 levelen... Og han er godt over halv-veis til 44, og mount. 9275140[/snapback] 100 nye quests... en rekke nye gode forandringer. Et kontinent tviler jeg sterkt på at det kommer med det første, ettersom det er mer enn nok quests å komme seg til lvl 50, hva skal da være på det andre kontinentet? Jeg vet at LOTRO har en rekke feil, men jeg spiller det selv om, rett og slett fordi spillet i seg selv er nydelig. Endret 14. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er lvl 27nå og har 1g og 600s.... Jeg er champion og quester litt i North Downs, Evendim og Lone Lands... Er mange skills jeg kan trene for 100s each osv, går det ant å bare vente med å trene til etter at jeg har kjøpt meg mount? Greier meg fint med de skillsa jeg har nå :/ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg er lvl 27nå og har 1g og 600s.... Jeg er champion og quester litt i North Downs, Evendim og Lone Lands... Er mange skills jeg kan trene for 100s each osv, går det ant å bare vente med å trene til etter at jeg har kjøpt meg mount? Greier meg fint med de skillsa jeg har nå :/ 9276269[/snapback] Du gjør lurt i å kjøpe de passive, men de aktive kan vel vente. Fikk over en g i går. 1g og 100 s eller noe tror jeg at jeg har. lvl 29, nesten 30. Hadde nok hatt mer om jeg ikke hadde vært en sånn aktiv AH-bruker XD Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Er det noe vits for Champions og kjøpe block, evade, parry og det der da, i og med at vi bruker fevour sånn at vi ikke kan gjøre det :/ Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Er det noe vits for Champions og kjøpe block, evade, parry og det der da, i og med at vi bruker fevour sånn at vi ikke kan gjøre det :/ 9276564[/snapback] På lvl 45 kan du få en quest som til slutt gir en legendary trait, som er controlled burn. Den gjør akkurat det samme som fervour, bare at du kan blocke, parerere og dodge angrep. Jeg har ikke trained evade, block, parry, men hvis/når jeg får tak i den traiten kommer jeg nok til å gjøre akkurat det. Så jeg ville ventet. Endret 14. august 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå